Gå til innhold

Darksiders (Diskusjonstråd)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og har venta en stund på darksiders. Har sett litt på noen intervju på nettet om det.Jeg har allerede forhåndsbestilt hos lokal spill butikk:D,så får darksiders og bayonetta noe dager för:D. Men jeg det blir vel bayonetta först.

Synes darksiders har gått litt utenom vanlige som jeg synes er stilig. Litt fri verden der man kan utforske og få weps osv.Så trur dette blir ganske fett.

MEN,jeg venter fortsatt på drömmespillet innen hack n slash sjanger. blanding av Ninja gaiden sigma 1s lengde og slik man må lete for og finne ut ting.kjappheten på bayonetta og x-blades. DMC4 valg av våpen.guneblade og shotgun og pistols. walljumping og veggegåoing. mengden av komboer på bayonetta og dantes inferno.Grafikke fra GOW og en syk bra historie.

Lenke til kommentar
MEN,jeg venter fortsatt på drömmespillet innen hack n slash sjanger. blanding av Ninja gaiden sigma 1s lengde og slik man må lete for og finne ut ting.kjappheten på bayonetta og x-blades. DMC4 valg av våpen.guneblade og shotgun og pistols. walljumping og veggegåoing. mengden av komboer på bayonetta og dantes inferno.Grafikke fra GOW og en syk bra historie.

Det er vel strengt tatt en våt drøm blant alle spill utviklere :p

hadde noen fått til alt det der og fått det skreddersydd sammen helt feilfritt kunne vi ha snakket om tiårets hvis ikke tidenes beste spill :p

Lenke til kommentar

Fikk leveringsbekreftelse fra elkjop.no idag. Ser frem til dette etter alle de positive anmeldesene som det har fått. Bayonetta ligger jeg unna, ivertfall til det har havnet godt under 200,-.

Det håper jeg at jeg også jaggu får snart! Jeg trenger noe underholdene i helgen!

Lenke til kommentar

Fikk også min bekreftelse i dag. Gleder meg mer enn jeg har gjort på lenge. Fikk litt av den uforglemmelige Zelda-følelsen etter å ha sett videoer av dette spillet. Men det er en faretruende stor mengde spill som ligger i uprøvd-hylla nå. Må slutte å kjøpe så mange spill før jeg er ferdig med de jeg har. :whistle:

Lenke til kommentar

fikk det i posten i dag jeg også gitt! selvom jeg ikke fikk noen bekreftelse fra elkjøp at det var sendt. Men nå blir det gaming, spilt det i ca 1 og en halv time og storkoser meg!

PS: Hvis du har lyst på den pre-order tingen man får fra gamestop så er det bare og skrive inn "The Hollow Lord" i password screen, det er bare et annet skin for Scythe og man får flere "souls" da, men stilig fordet :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Dere hadde rett ja, dette spillet er ekstremt heftig. Har spillt i halvannen time nå og storkoser meg. War er også en utrolig kul fyr. Hva spiller folket på da, easy, normal eller hard? Spiller selv på normal siden jeg ikke kunne se at du fikk noe achivement for easy, men må innrømme at jeg har slitt noen steder.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Knurr. Kan se ut som om jeg må gå til innkjøp av dette i morgen. Jeg som har så mye annet jeg burde gjøre ferdig først :(

Alle spill skal selvsagt spilles gjennom på høyeste mulige vanskelighetsgrad på første forsøk, med mindre de er av den notorisk vanskelige typen (Ninja Gaiden). Tsk tsk!

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...