Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kva gaming headsett burde eg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Haloen, eg har nett kjøpt ein ny pc og lurer på kva headset eg skal kjøpe, eg har verkeleg ingen peiling, eg har sitt på Fatal1ty HS-1000 (på nettet) Koss Headset HQ2 (på nettet) og eg har hørt at fatal1ty er ganske gode, men eg har og lest her på forumet at det er mange som har hatt problemar med den avtakbare mikrofonen og slikt, men det bryr eg meg ikkje serlig om siden eg sjeldan kjem til å ta den av. men grunnen til at eg har lyst på Koss Headset HQ2 er fordi den har vibrasjonar, og eg spelar litt flysimulatorar og så det kan eg tenke meg hadde våre stilig.

Vist det er nokon andre headset eg heller burde gå for så er eg open for nye idear :p men helst ikkje så veldig dyre, eg har heller ikkje eit stort hovud, men ikkje eit lite heller.

Takk

- Eirik

Endret av .*'Eirik'*.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Fatal1ty-HS1000 og må si meg meget fornøyd. God lyd, og har aldri opplevd problemer med mikrofonen (har riktignok aldri tatt den av). Eneste er at det er et trangt headset, så litt bøying av hodebøyla må til, men det er ikke noe jeg opplever som et stort problem. Klokkene er kanskje litt vel små syns jeg, men det er heller kun en detalj - det koster ikke all verdens og da forventer jeg ikke allverdens heller.

Lenke til kommentar

vell eg såg litt på Razer Megalodon og det ser ganske gode ut, eg såg ein omtale på Logitech G35 på YouTube og det med G knappane ser ut til å vere ganske så smart, men eg må sei at eg er litt av ein Razer frik, så eg kjem mest sannsynlig til å gå for Megalodon. Og det er jo og litt stress det med at knappane er på sida av headsette på G35. Og det med at Megalodon har eit eige lydkort som skal legge mindre press på CPUen er jo berre stas.

Lenke til kommentar

Her er mine som jeg er VELDIG godt fornøyd med! Utrolig lyd B)

SteelSeries SteelSound 5H v2

https://prisguiden.no/produkt/85081/detaljer

Det er står feil på prisguiden, den har volumkontroll og om du synes ledningen er for lang (3 meter) kan du dele den...

Den kan deles inn i 3 deler bare for å nevne det.

PS: Den finnes også med usb ende.

Siden den har 3,5mm audio jack og 7.1 betyr det då at eg må koble i meir enn ein audio jack? (ja eg er litt ny i dette emne...) Lydkortet som er på hovudkorter har forresten 7.1 surround sound støtte.

Lenke til kommentar

Da får du 2-kanals lyd. Det sier vel seg selv, iom. at det er bare én lydplugg.

Har SteelSeries 5H v2 nå, og de er intet mindre enn fantastiske. Gode og balanserte høy- og mellomtoner, dog litt manglende bass, men det er jo tross alt et gaming headset. Våpenlyder er ekstremt krispe, og bidrar til en veldig god opplevelse i skytespill.

Lenke til kommentar

Da får du 2-kanals lyd. Det sier vel seg selv, iom. at det er bare én lydplugg.

Har SteelSeries 5H v2 nå, og de er intet mindre enn fantastiske. Gode og balanserte høy- og mellomtoner, dog litt manglende bass, men det er jo tross alt et gaming headset. Våpenlyder er ekstremt krispe, og bidrar til en veldig god opplevelse i skytespill.

SteelSeries 5H v2 såg gode ut, billige var de og, og eg speler for det meste skytespel når sant skal seies, men eg er litt opptatt av bass då, siden eg hører altfor mykje på musikk... så eg trur eg er ganske sikker på Razer Megalodon, men de er jo dyre då, men eg har tenkt å vente til etter mars (har bursdag seint i mars) så då har eg litt pengar. så eg får berre vente å sjå om det kjem opp nokon andre forslag.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...