Marius Røstad Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 2009 skal oppsummeres og for iPhone-brukere har applikasjoner vært i fokus. Her er de beste. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Og for oss som ikke bruker iPhone da. Vi har ingen applikasjoner / spill ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Eneste jeg egentlig har testet ut på listen her er Facebook og Spotify. Begge er mine klare favoritter, Facebook som redder enhver kjedelig middag, like så gjør spotify og, men den tar hånd om lange bilturer og bussturer i tillegg. Spotify klar favoritt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Årets beste mobiltelefoner har ingen applikasjoner ? Mens en motetelefon som 'faktisk' er bra til å spille spill på, den har mange fantastiske applikasjoner, som feks vg-tvguide , 1881 o.l , jippi ?? Blir produktiv av sånne app'er Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Spotify er kjempe bra.Funker veldig bra på Omnia HD. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg kjøpte Secret of Monkey Island, veldig fornøyd med det på iPwn. Liker veldig godt Giant Bomb sin app også Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Telenor faktura er nominert som en av de beste applikasjonene? Det eneste den gjør er å laste en hjemmeside som viser forbruket ditt...? Etter min mening bør dere heller nominere SMSBank - http://itunes.com/apps/smsbank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg