Gå til innhold

Derfor må du sjekke nettprisene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har jeg også lagt merke til faktisk. Men om du har en ok mobil med nett tilgang så kan man dokumentere ganske fort og få den prisen man "skal" ha på produktet.

Noen nettbutikker for store kjeder reklamerer med egen webpris da fungerer det ikke og henviste til nettsidens priser.

Lenke til kommentar

Opplever dette konstant, og tenkte faktisk på akkuart dette når jeg var innom elkjøp et par dager før jul. Skulle handle en mobil til bruttern og et spill til meg selv. En LG kp-500 lå på hjemmesiden deres til en pris 1379 uten abonnement, mens Fallout 3 GOTY lå på 299. I butikken var det priset til henholdsvis 1999(ja, latterlig) og 599.

Nå skal det sies at jeg fikk spillet for 299, men at jeg måtte ut med 1650kr for mobilen.

Lenke til kommentar

Det at mange butikker har veldig forskjellig utvalg mellom nettbutikk og varehus er også noe som irriterer meg. Elkjøp har jo for eksempel en Collect@Store mulighet i nettbutikken sin, men hva hjelper det om de ikke har halvparten av utvalget i nettbutikken?

Kjøpte meg forresten en ny plasmaskjerm i går. Dro på Elkjøp med en tanke i bakhodet om at det sikkert kom til å koste litt mer enn å bestille via nettet, men at det skulle koste nesten 4000 kroner mer enn å kjøpe på nett med levering på døren hadde jeg ikke trodd. Dro rett hjem og bestilte fra nett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...