eirikol1 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 heisan, eg har problemer med NAT settingane på xboxen min, og eg vill gjerne ha "step-by-step" instruksjonar på korleis eg kan få fiksa dette, og ikkje gje meg linken til portforward fordi den nettsida gjer meg ingen hjelp, eg har ein D-Link DIR 655. eg begynner å bli forbanna fordi eg kan ikkje snakke med vennane mine på xbox live, og det er VELDIG provoserande. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har samme ruter som deg. Bare gjør som jeg har gjort her så skal det ordne seg. Ip til xboxen legger du inn der jeg har sensurert min. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Det aller enklaste er å sette IP-adressa til Xboxen i DMZ. Leit litt rundt i web-grensesnittet så finner du det nok (har ikkje routeren sjølv og kan difor ikkje sjekke kor i oppsettet du finner det). Så om Xboxen din har IP-adresse 192.168.10.102 (dette finner du under System Settings -> Network, legger du inn denne adressa i DMZ. Då blir alle portar åpna mot Xboxen. Om du vil legge inn manuelt skal det holde å legge forwarding for 3074 TCP og UDP og 88 TCP/UDP. Det var alt eg trengte for å få open NAT i alle fall. Endret 13. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=3051 Er riktignok ikke riktig ruter, men hvis en av vennene dine har en slik router kan jo de fikse sin NAT. Bare sørg for at "hosten" av partyet har open NAT settings. Er ikke bare ditt problem. Man kan være i party med andre som har strict settings så lenge lederen har open. Veit ikke om detta hjelper deg noe men.. Sett vennene dine i sving også ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå