Gå til innhold

NAT setting problem.

eirikol1

Anbefalte innlegg

heisan,

eg har problemer med NAT settingane på xboxen min, og eg vill gjerne ha "step-by-step" instruksjonar på korleis eg kan få fiksa dette, og ikkje gje meg linken til portforward fordi den nettsida gjer meg ingen hjelp, eg har ein D-Link DIR 655. eg begynner å bli forbanna fordi eg kan ikkje snakke med vennane mine på xbox live, og det er VELDIG provoserande.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det aller enklaste er å sette IP-adressa til Xboxen i DMZ. Leit litt rundt i web-grensesnittet så finner du det nok (har ikkje routeren sjølv og kan difor ikkje sjekke kor i oppsettet du finner det).

Så om Xboxen din har IP-adresse 192.168.10.102 (dette finner du under System Settings -> Network, legger du inn denne adressa i DMZ. Då blir alle portar åpna mot Xboxen.

Om du vil legge inn manuelt skal det holde å legge forwarding for 3074 TCP og UDP og 88 TCP/UDP. Det var alt eg trengte for å få open NAT i alle fall.

Endret av Einride
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=3051

Er riktignok ikke riktig ruter, men hvis en av vennene dine har en slik router kan jo de fikse sin NAT. Bare sørg for at "hosten" av partyet har open NAT settings. Er ikke bare ditt problem. Man kan være i party med andre som har strict settings så lenge lederen har open. Veit ikke om detta hjelper deg noe men.. Sett vennene dine i sving også !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...