Eriken_InnleggNO Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei! I går kjøpte jeg Broken Steel på GFWL og der etter lastet jeg det ned. Men når nedlastingen var ferdig, fant jeg ikke spillet på maskinen i det hele tatt, så jeg bestemte meg for å laste spillet ned på nytt og endre mappen spillet skulle lagres i. Men nå som jeg skal laste det ned står det bare " Beregner Nedlastingsstørrelse ", og slik gjør det hele tiden. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Prøv å søk etter det.. Lenke til kommentar
Eriken_InnleggNO Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Prøv å søk etter det.. Har gjort det de 2 siste dagene, og jeg finner ingen løsninger. Har sett en annen person på forumet som har det samme problemet, men han har heller ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg vet at download directory sier en ting, men hos meg på XP legger det seg egentlig under C:\Documents and Settings\[brukernavnet]\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive\DLC Ved å se under der og gå gjennom mappene der finner du BSA og ESM filene som du bare kopierer til Fallout 3 mappen din. Endret 3. januar 2010 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå