Joachim_F Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Her er ti klassikere som har blitt gjenfødt i ny drakt. Les hele saken Lenke til kommentar
VeloX Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Her er ti klassikere som har blitt gjenfødt i ny drakt. Les hele saken Takk, takk og TAKK! Flere slike artilker! Dette er spill jeg har savnet og ikke husket navnet på. Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Her er ti klassikere som har blitt gjenfødt i ny drakt. Les hele saken Takk, takk og TAKK! Flere slike artilker! Dette er spill jeg har savnet og ikke husket navnet på. Enig, flott artikkel! kan nesten ikke vente på å komme hjem og få prøvd ut freeciv av civ 2 Lenke til kommentar
Vikre Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nyeste versjon av Open TTD krever ikke lenger filer fra originalspillet. Øverste post på siden det er linket til. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Super artikkel. Takker så mye. Har spilt civ2 endel i julen og det er fremdeles veldig moro. Måtte laste ned en piratkopi, ettersom originalcden min er gått tapt i et eller annet flyttelass :`( Endret 26. desember 2009 av Avien Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Takk for en herlig artikkel Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Nyeste versjon av Open TTD krever ikke lenger filer fra originalspillet. Øverste post på siden det er linket til. Takk for tipset, det var gode nyheter (og en veldig fin julegave fra Open TTD-teamet). Skal oppdatere artikkelen litt. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vis noen er med på openttd så pm meg, et av favoritt spillene mine Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Elsker slike artikler, godt jobbet. Lenke til kommentar
Jon_InnleggNO Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 <..> Dermed er det nesten som en tidsmaskin, som lar deg oppleve det som tidlig på åttitallet var et av de mest moderne spillene i sjangeren. JAAaaa. Brusli 4ever!!! Kah-tchii-nga! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Flott artikkel, hadde Transport Tycoon som liten og koser meg med nostalgiaen openttd bringer. Lenke til kommentar
Vendetta_InnleggNO Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Takk, kommer til å se på Star Control Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Etter å ha lest artikkelen lastet jeg ned The Ur-Quan Masters/Star Control 2 og har brukt mengder av min fritid på det. Uten instruksjonsbok er det ganske mye kløning i begynnelsen (tror jeg startet på nytt ett titalls ganger) men når jeg først kom inn i spillet var det vanskelig å legge fra seg. Det har litt av den Civ følelsen av "Jeg skal bare utforske en planet til..." også går det en time eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå