Vegar Jansen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Splitter ny datamaskin? Da er det lurt å gå gjennom disse trinnene før du tar den i bruk. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Eller så kan du gjøre det i ett enkelt grep, som kommer til å spare deg for myyyye stress seinere også: Innstaller Ubuntu linux. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dere glemte siste trinn, selg PCen og kjøp deg en Mac. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det dere to glemmer er at det ikke er så mange av spillene som går til enten linux eller mac så for alle de som liker å spille spill på pc er det et dumt trekk å legge inn linux/kjøpe mac (kan jo evt legge inn windows på mac da). I tillegg er utvalget på linux/mac mindre kjent enn til windows. Lenke til kommentar
Gjest erik braaten Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Dere glemte siste trinn, selg PCen og kjøp deg en Mac. Det er akkurat det jeg har i tankene og så er det sikkert en masse jeg må tenke på. Bla hadde jeg tenkt meg å bruke video og lage filmer mm. På min maskin idag er det nesten umulig, det tar uendelig med tid. Mvh Erik Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 "Dere glemte siste trinn, selg PCen og kjøp deg en Mac." Du er jo faen meg genial!! Hva er det som får brukere av Linux og Mac til å poste slike tåpelige kommentarer? Utrolig... Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 "Hva er det som får brukere av Linux og Mac til å poste slike tåpelige kommentarer? Utrolig..." Komplekser så klart!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 For installasjon av essensiell programvare anbefalas nettstaden ninite.com. Der berre kryssar du av programma du vil ha (Lista inneheld dei mest vanlege innanfor mange kategoriar.) og trykker på knappen Get Installer. So berre kjørar du filen som lastar ned og innstallerar alle programma for deg. Dette sparar ein mykje tid ved å bruka. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg vil anbefale Sumatra som PDF-leser. Den er liten og kjapp: http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/free-pdf-reader.html Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 ubuntu anbefaler jeg kun til eldre pcer med vista på :-P Hadde ubuntu 10.10 på laptopen min men gikk over til win7 pga ubuntu kommuniserer ikke så godt med pc skapt for windows. Jeg anbefaler windows for ferdige pcer og ubuntu for pc man bygger selv =)Har aldri prøvd mac så uttaler meg ikke om det ;-) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Sjekk linken: "Microsofts egen Security Essentials" Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Dropp PC og Linux shit om du vil slippe alt dette. Go for Macbook Pro 15 ftw Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Forsøk www.ninite.com for å hente ned installers som "alle" trenger. Det er en kjekk side. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Apple ftw!! Digger Mac og OSX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg