KraniC Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kjøpte PS3 for noen uker siden og no fikk en kompis en PS3 til jul så vi fant ut at vi ønsket å spille sammen og dermed ønsker jeg gjerne et spill som har online CO-OP mode. vet jo om borderlands som har opp til 4 spillere i CO-OP og modern warfare 2 som har en CO-OP mode, men jeg ønsker flere forslag om hva vi burde kjøpe. sjanger er ikke så viktig for vi kan være ganske åpent for mange forskjellige sjangere. kan komme med forslag til online spill generellt hvor vi kan spille sammen/mot hverandre, men aller helst med CO-OP så ja det er vell all info som trengs å vites så på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Uncharted 2: Among Thieves LittleBigPlanet Resistance 2 Det er vel de best Co-Op spillene jeg har til min PS3 Det er sikkert flere bedre, men som sagt jeg kommer ikke på flere på denne tiden av døgnet -_- Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 ja dette var jo egentlig ikke den perfekte tiden på døgnet å lage et sånt emne, når alle er trøtte og slikt, men takk for raskt svar. littlebigplanet har jo CO-OP ja, har jo alltids synes spillet er ganske gøy, så det må jo absolutt prøves. visste derimot ikke at uncharted 2 og resistance 2 hadde CO-OP, hvordan fungerer CO-OP der då? kan du gå gjennom story'en CO-OP eller bare sånne små ekstra missions sånn som på modern warfare 2? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 http://www.co-optimus.com/system/2/playstation_3.html Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Uncharted 2 har bare noen co-op oppdrag som er utenom storyen, men det er satt i områder som kan appelere til storyen. Resistance 2 har også co-open sin utenfor storyen. Mye chaos her, masse som skjer på skjermen på en gang. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 ah, ja då tror eg ikke eg gidder resistance 2, men uncharted kunne eg kansje skaffet meg. har jo fått utrolig gode karakterer og. og genial side HCG, takk for den men eg tror nok vi enten går for army of two eller borderlands Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Army of two er en sikker vinner Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Borderlands er mye råere på coop. Åpent og friskt spill. Ikke en gang det nye Army of Two kan måle seg med Borderlands. Våpenhamstring er også skikkelig elsk i Borderlands. For å ikke snakke om RPG elementene. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 så army of two er å anbefale? story moden var tydeligvis ikke så veldig lang, men det kan eg no forsåvidt leve med. skal se om eg finner et sted som selger den rimelig billig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Uncharted 2 har en av de beste coop opplevelsene jeg har spilt bare så det er sagt Det er virkelig gjennomført. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 så army of two er å anbefale? story moden var tydeligvis ikke så veldig lang, men det kan eg no forsåvidt leve med. skal se om eg finner et sted som selger den rimelig billig. Jeg har bare spilt army of two på xbox, men jeg synes det er et bra spill for co-op. Har faktisk spilt gjennom det tre ganger. Så hvis du finner det til en billig penge er det vel verdt det. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) men uncharted 2 har ikke sånn CO-OP som lar deg spille gjennom storyen sammen, etter hva den siden som HCG linken til. og det er litt det vi ser etter. og det høres veldig bra ut oyvind, skal se om game kansje har det brukt foressten, eg antar at vi kan bruke voice chat på alle disse spillene? EDIT: kompisen min så litt på borderlands og fant ut at han ville kjøpe det, så da gikk vi for borderlands. takk for mange gode forslag folkens^^ Endret 27. desember 2009 av KraniC Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er demo av Army of Two: The 40th day ute på PSN nå...synes det skuffet voldsomt. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Pixeljunk Shooter vil jeg anbefale, men det er et sitte-i-samme-sofa-coop spill Vannvittig mye morro man kan ha med det. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 liker helst noe med ordentlig story og sånt, men kunne ellers funket fint steve og eg prøvde også den demoen av army of two og må si at eg synes ikke det virket så veldig bra, kan bare være at akkurat demoen var dårlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Resident Evil 5 har vel co-op? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 ja det har den, men synes egentlig ikke det er så veldig bra. har prøvd det hos en kompis og eg synes det var rimelig håpløst. irriterte meg spesielt over at man ikke kunne gå å sikte på samme tid. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Rainbow Six Vegas 1 og 2? Edit: Med nærmere ettertanke, tror jeg det bare er offline co-op. Endret 28. desember 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 ja mener det er offline, visst eg ikke husker veldig feil. men kansje det neste rainbow six blir online CO-OP (visst det kommer et til) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 R6 Vegas 2 har online coop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå