Klistine Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hadde HTC tattoo vært finere i desiget og hatt litt større skjerm hadde valget vært enkelt. Men jeg vil være fornøyd med utseende på telefonen jeg skal legge penger i! Så de andre alternativene for meg er Samsung JET, Galaxy eller Omnia II. Noen som kunne hjulpet meg å vite hva forskjellen på disse er? Evnt om det er noen andre dere vil anbefale? Er det f.eks mulig å bruke MSN på disse telefonene? Lenke til kommentar
program Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Skriv hva du skal bruke telefonen til. Da er det så mye enklere å hjelpe. Lenke til kommentar
Klistine Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Skriv hva du skal bruke telefonen til. Da er det så mye enklere å hjelpe. Det vet jeg ikke, for jeg vet ikke så mye OM touch-telefoner. Per idag bruker jeg den til å ringe, skrive sms og ta litt random bilder uten ekstremt bra kvalitet. Så det er ett must, så må jeg ha WIFI, og det har alle disse telefonen, derfor jeg har plukket de ut. Så alt annet er ett pluss for min del. Jeg må bli kjent med alle disse fancy duppdittene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Om du ikke vet hva du skal bruke den til eller hvilken du vil ha utover det de alle kan så ta deg en tur i butikken og rot rundt i menyene på alle telefonene du finner. Ikke la noen fortelle deg at den og den telefonen er såååå enkel og forstå. Test ut litt selv, finn ut hvilke du liker og grav ut detaljer rundt dem. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Om du ikke vet hva du skal bruke den til eller hvilken du vil ha utover det de alle kan så ta deg en tur i butikken og rot rundt i menyene på alle telefonene du finner. Ikke la noen fortelle deg at den og den telefonen er såååå enkel og forstå. Test ut litt selv, finn ut hvilke du liker og grav ut detaljer rundt dem. Det med liten skjerm som ulempe på Tattoo er også den store styrke slik jeg ser det!;0) Den er serdeles lommevennlig, perfekt å holde i neven og den trykkfølsomme skjermen er mulig å skrive på uten for mye banning!;0) I motsetning til den berøringsfølsomme skjermen på HTC Hero. Les gjerne mine tanker om dette på min blogg Endret 14. mai 2010 av chrstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå