Hr. Jenssen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg og en kompis har tenkt å spille Serious Sam HD sammen. Vi spilte det så vidt i går, og det funket fint. I dag har kompisen imidertid endret på oppløsningen sin til noe skjermen av en eller annen grunn ikke støtter (1280x800). Han får nå en feilmelding hver gang han prøver å starte opp spillet. "Input not supported". Han klarer ikke å endre oppløsningen ved å gå inn i config-filene heller. Jeg har prøvd å sende ham mine filer (i Log-mappa, samt de tre tekst-filene i Config-mappa), til ingen nytte. Han prøvde også å fjerne spillet og reinstallere det (noe som er slitsomt da han må laste det ned via Steam hver gang), men problemet vedvarer utrolig nok. Instillingene i config-fila endrer seg tilbake til denne oppløsningen hver gang han prøver å starte spillet. Akkurat nå har vi fint lite peiling på hvordan vi skal få fikset problemet. Spillet hans funket fint med 1440x900 oppløsning, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så umulig nå. Er det noen her som har noen kloke svar å gi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå