ruhande Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg lurer på om man med en USB-splitter samtidig kan kople to systemer (f.eks. WD TV og en PC) til èn ekstern harddisk? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg tviler på at det går, men skal ikke si noe for sikkert. USB-enheter kommuniserer frem og tilbake med verten og det kan derfor oppstå konflikter. Et googlesøk på "usb splitter" gir mange treff, bl.a. noen forum hvor folk spør om det samme. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Takk for svaret. Tror dessverre også at det vil funke dårlig, men det hadde vært kjekt å slippe og bytte kabler hele tiden. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er det ikke en mulighet og få tak i en evt usb switch sak som gjør at du kan bytte hvilken enhet som bruker hardisken? Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Godt tips! Jeg så på nettsiden til Clas Ohlsson at de har noe sånt. Det skal jeg sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå