mhm._InnleggNO Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Som tittelen viser, så ser jeg etter gode rollespill til PSP Go (det må altså være mulig å laste den ned fra PS-Store). Noen som har gode erfaringer fra et slikt spill på PSP? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Final Fantasy VII Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 ja,som nevnt over.FF7 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tenker du da Japanske rollespill (JRPG, Final Fantasy etc.), vestlige rollespill (Oblivion etc), eller noe annet? Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Hadde tenkt noe ala Fallout. Det er det eneste rollespillet jeg har prøvd. Trodde alle rollespill gikk ut på ca det samme jeg Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Åh nei du, her har man både hist og pist Er en stor forskjell på Vestlige RPG og JRPG. Fellesnevnern er vel at karakteren(e) utvikler seg og man kan ta valg for hvordan man skal utvikle seg osv osv. Er dog ingen spesialist når det kommer til PSP, men ser at mangfoldet av RPG spillene er JRPG. Så det er bare å velge og vrake Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Breath of Fire 3 er ute på PSN, det er et JRPG jeg kan anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå