Gå til innhold

Valg av Realm?[LØST]


Anbefalte innlegg

Hei, har planer om å returnere til World of Warcraft for å teste ut blant anna Icecrown Citadel, og muligens Cataclysm. Har ikkje gjort raids siden pre-tbc, og ønsker å komme sterkt tilbake for å prøve meg på Icecrown Citadel. Spilte tidligere på Deathwing EU og Tarren Mill EU. Har fulgt litt med på dei to realmene, virker som meste parten av dei gode spillerene som var der har migrata eller slutta. Har omtrent ingen venner igjen på disse serverene. Så sitter litt fast nå, kva slags realm skal eg velga nå? Har hørt at det ikkje er noen grunn til å gå PvP på grunn World PVP ikkje eksisterer lengre. Er det sant?

 

Kva bør eg se på når eg velger eit realm?

Og korleis finner eg det ut?

 

Tenkte at PvP kunne vert morro, var morro i Pre-TBC etter at du drepte ein spiller, så kom den spilleren med fleire og fleire forsterkninger. Men ja... spurte eit spørsmål anngående det ovenfor.

 

At folk er greie, og kan oppføre seg var noe eg likte ganske godt med Deathwing EU. Kan ikkje huske å hatt noe serlig problemer med folk der, blei til og med invitert til ventrilo for å snakke med heilt random svensker som eg ikkje kjente som eg gjor Stratholme 5man med.

 

Skal forresten starte på nytt med ein annen person, vis det er informasjon som kunne vert nytta.

 

 

Takker, for all hjelp :)

 

(Ser ut som det ikkje er eit fullt så aktivt forum, kanskje eg burde prøve eit annet forum?)

Endret av Eslu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel forsåvidt pågrunn av høytiden at det ikke er super mye aktivitet her ;)

 

Men kan bare si at både spillet og spillerbasen har forandret seg utrolig mye siden Pre-TBC.

Hvis du vil gå for PVP burde du velge en server som er med i en aktiv Battlegroup. Etter det jeg husker er vel Stormscale en ganske aktiv server, både når det gjelder PVE og PVP? Og må nesten nevne at folk er ikke like hyggelige lenger, er en god del flere douchebags som har flyttet inn i WoW i løpet av de siste årene dessverre :/

 

Men WoW har ikke blitt noe verre, bare annerledes ;)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Forumet er ikke spesielt aktivt på julaften. Men jeg kan prøve meg.

 

World PvP er så og si død. Etter å ha spilt på PvP server siden jeg starta i vanilla så var det ingen merkbar overgang til RP nå i høst. Eneste er at jeg ikke blir ganka konstant og det er jo bare positivt. På RP krever de litt mer av navnet ditt og at du ikke skal oppføre deg som en unge. Er allikevel ikke så altfor strengt der. Lar du folket være så bryr de seg fint lite. Jeg vet ikke helt hvordan Normal servere er i forhold, mens PvE er vel som RP bare litt mindre seriøse.

 

På RP har jeg sett seriøse raidguilds og vært med å raide hovedbyer så det er langt ifra stille eller døde servere. Hvis dere bruker Recriut a Friend så får dere mer XP mens dere levler. Sånn heads up hvis dere skal starte nye kontoer. Når det gjelder valg av server så burde dere ikke gå for de overfylte eller tomme. Jeg vil anbefale de som er markert som Medium. Med tanke på at både instancing og PvP er cross realms så har ikke servervalget noe å si på annet enn AH og priser der. Og selvfølgelig modenheten på /2.

Lenke til kommentar

Det er vell heller ikkje noe annonsert i Cataclysm som skal gjøre World PvP bedre? Vis ikkje trur eg går for RP og PvE. Forslag til kossen eg finner ut om serveren har modne spillere?

Har prøvd RPPvP realms, ingen god erfaring. Defias Brotherhood var det forresten, så haugevis av folk med ikkje RP navn, ingen som omtrent brydde seg om RP. Prøvde å komme meg inn i RP guilder, men når dei krever web application på omtrent 1 side, som forteller om korleis charactheren deres er. Då ga eg opp.

 

Vertfall Medium Population, PvE/RP realm hittil.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke WoW er spillet å gå for hvis du vil ha skikkelig world pvp. Som det ble sagt så har WoW forandret seg MYE. Hvis du vil ha hyggelige folk så tror jeg det nærmeste blir RP. Der er det iallefall seriøse folk hvis uten at du må lete under hver stein. Ta en liten tur på wow-europe sine realm forums så tenker jeg det er flere poster om folk som lurer på hvordan serverne er. Får et litt kjekt bilde der over forholdene.

Lenke til kommentar

Det er vell heller ikkje noe annonsert i Cataclysm som skal gjøre World PvP bedre?

Rated BGs, BG rewards og guild BG rating, for min del er det nok, om det blir gjort riktig.

Jeg er lykkelig jeg er på en PvP realm, alle er venner på realm forumet, alle vil drepe deg ingame.<3

The Maelstrom for the, wait for it.. wait.. win!

 

PS: Til du og dama som flytta til SS, håper dere ikke får samme laggy, arena-elitist-based, over-balanced faction-sided opplevelse som mange andre har fått.

Horde er vell rundt 80% der.;P

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Nice @Puro, trudde ikkje det skulle vere noen fra forumet som spiller på The Maelstrom ;)

 

Har valgt å bli på The Maelstrom med venner, har allerede starta opp rerolling guild.

Vis noen folk her er interriserte, http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12025322874&sid=1

 

Hadde vert litt artig med noen fleire nordmenn i guilden :)

 

Kanskje eg skal vurdere å lage ein ny tråd anngående det hm.

 

Uans, takk for alle svar ;)

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...