Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke liker med Spas-12 (og de andre) er at det tar så lang tid å trekke den fram. Spesielt når man har en sniper-rifle. Men det har nok noe med balanse å gjøre.

Ellers så liker jeg Spas-12, veldig bra damage og god range. Men bommer du på første skudd, så er sjansene store for at du ikke lever lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men som ble skrevet tidligere, Spas-12 tar en stund å ta fram, og du burde treffe på første skudd for å ikke dø. Det balanserer den. Jeg har blitt glad i Spas jeg nå :D Men en shotgun som virkelig irriterer meg er AA-12. Ganske kraftig shotgunene nå, og siden den har raskere skuddhastighet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syntes folk skriker for mye om haglene. Etter at 1887 ble fiksa ser jeg ikke lenger problemet. Folk som whiner over at de ble gunna ned med en hagle på hele fem meters hold i SIBO har ikke skjønt poenget. Det er jo meningen at hagler skal kunne brukes til noe. :-)

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har skutt folk som løper rundt med hagler på "flat mark" i MW 2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Husker fortsatt den helt værste runda mi i CoD MW2 sålangt. Fikk noe sånt som 2-24 i stats.

Ble bare drept av en mongo liten jævel som løp med Akimbo 1887. Skal si jeg var mektig sint da ^^. Dette var på den banen med de tre fly restene i midten.

Jeg blir sur for ingenting og begeret rant over da altså. Husker jeg sa noen mindre koslige ting til han på mic :whistle:

Fikk kjeft tilbake at det var en del av spillet, men det hjelper ikke når våpnene er ubalansert.

Edit: Må påpeke at haglene er ganske så bra "rettferdige" med range. Du får ikke drept på lang avstand, men fortsatt så langt at de er brukelig til noe.

Selv bruker jeg Spas-12 med Red Dot og Stopping Power :D

Endret av M4rius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...