Materie Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Fikk et G15 som ser ut til å være ødelagt allerede. Det spammer makroer når jeg trykker på vanlige taster og hva verre er. Dbbeltklikk på space fører til at den konstant printer dsatoen igjen og igjen i notepad, eksempelvis. >.< Ser ut som alt er bundet opp mot f5 eller noe slikt. Og jeg har jo slått av alle G-knappene til og med. Endret 25. desember 2009 av Materie Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dette fikk jeg til jul: - Call of duty: Modern Warfare 2 hardened edition (ps3) - Fotobok - Denon ørepropper - Oblivion (ps3) - Lue, skjerf, votter og sokker... - Penger (omlag 4000) skal brukes i USA (drar til onsdag) - Bruno på dvd Tror faktisk det var alt, overraskende og nesten skremmende lite under treet i år... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Samme sier jeg.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Har alltid sakt til moren min at hun bare skal gi meg penger å droppe alt gavestyret, men må inrømme at det var litt kjedelig og stuslig å kun få en konfolutt til jul Dette har jeg funnet ut også, derfor nitenker jeg i november Mine gaver: - To sesonger med The Wire - Generation Kill - House M. D. sesong 4 - Atle Antonsens bestenoteringer - The Hangover - Observe and Report - Slips i 8bits oppløsning - T-skjorte som med lys viser signalstyrken på trådløse nettverk i nærheten. - Levi Henriksen - Alt det som lå meg på hjertet - Kristoffer Schau - På vegne av venner - Stephan Pastis - Pearls Sells Out (Perals before Swine tresury) - Dag Evjenth - Møter du veggen får du hilse fra meg (samling av diktesser) - En pose twist og litt annen snacks - Tå håndkler - En såpe - 900 kroner Fornøyd så det holder! ^_^ Endret 25. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 - Mirror's Edge - Need for Speed: Undercover - The Sabotaur - Bioshock Filmer: - Alien - East of Eden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk styr på den siste forsvunnede gaven og ble 1000 kroner rikere Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 -Uncharted 2 (FUCK YEAR!) - 3000 kroner (FUCK YEAR!!!) - 400 kroner gavekort til Spaceworld (FUCK YEAR!!) - 400 kroners gavekort til dressman (FUCK YEAR!!!) - vanter, bukser og gensere og björn börg-truser (FUCK YEAR!!) - Masse sjokolade (SIDEN JEG ER FATSO OG LIKER SJOKOLADE!!) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 The Lost Symbol Wullfmorgenthaler-hefte Ein hatt! (dette var den beste gåva) PS3 (saman med søstra og broren min) AC2 (til PS3) Sopranos ses. 1 & 2 Che - Argentineren Che - Geriljaleiaren The Departed Björn Borg-boxar To Be-boxar + ein del andre småting. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Blu-ray filmer Fleece genser Smykke Sokker T-Shirts 10000,- kr i cash. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fjernstyrt hellikopter Kalender med bilder av graffitigreier En enkel, men stilig klokke Gavekort på Platekompaniet verdt 500,- Atle Antonsens dvd 800 kroner Nyeste Ratchet and Clank spillet Sam and Max S1 og 2 til PC Gavkort på gamestop verdt 300,- Gigantisk bilde av times square Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde bursdag den 28. så slenger ut alle gavene jeg fikk i juleperioden (De jeg kan huske anyway): -Den Digitale Festning av Dan Brown -30 delers kaffe/te servise -Mer servise -Diverse dekorasjoner til leiligheten, verdi ca. 1000 kr. -Genser -Gavekort Steen & Strøm 250 kr -Diverse håndklær/vaskekluter -Boksershorts -Kakefat -Kake :D -Julepynt -Grytekluter og Kjøkkenhåndkle -Diverse te-relaterte kjøkkenartikler -Diverse Godterier -Parfyme (Diesel) -Fleecepledd -Stearinlys og stearinlysholder(e) -Elektrisk boksåpner (wtf lzm) -Reisekoffert -600 kr, 1 pils og 1 boks hockeypulver av onkelen min (>_>) -Øvrige penger; ~1000 kr Tror det var alt. Lite harde pakker spill og filmer (hirr hirr), men så vet alle i familien min at slikt; Det kjøper jeg selv. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ser ut som noen er mer utskjemt en andre Jeg fikk bare 1200kr i ren cash ikke mere, men så er jeg i alderen 24 så jeg fortjener ikke mer og gaver for meg er ikke så stort lengre, har vokset fra det der forlengst. Har mere gaver før jul uansett Jeg pleier å kjøpe mest når det ikke er jul, hvorfor skal jeg vente med TV-kjøp, anlegg-kjøp, spill-kjøp og pc-kjøp til jula? Og har veldig liten slekt og alle har ikke så mye peng å rutte med... Å få over 3000kr i penger til jul er veldig veldig mye, men jeg fyller året i desember så det blir ca 2400kr hver desember, helt greie penger. Men ikke noe å hoppe hurra for. Endret 5. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå