Mathiassen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hei og god jul, folkens! Pcen min ble invadert av virus og tok rett og slett kvelden for godt. så da er det på tide med ny pc. Jeg er student og bruker pcen til skolearbeid og i fritiden brukes den til å spille Football Manager 2010 og laste ned og spille musikk og se på filmer. Tar den med meg når jeg skal reise med tog. Trenger vel en bra prosessor til FM og vil ha bra med plass på pcen. har ekstern harddisk, men er greit med plass internt. Jeg tenkte på Acer aspire 7540, hva synes dere om den? eller anbefaler andre? Når det gjelder pris, så kan jeg strekke meg til 8000 kr. føler det er unødvendig å bruker mer penger på bærbar. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 FM trenger du ikke stort med pc for å kjøre. En pc som kjører FM 10 får du for 5-6000 kanskje, men for all del, så ville jeg heller betalt de 8000 hvis du har de til rådighet Hvis du vil ha ikke så dyr som tar FM helt fint uten noe problemer så: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=498543 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå