Steve Vice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg satt her og funderte på hva PSPGo støtter av minnekort? Jeg ser det skal komme noe som heter Memory Stick XC på 2TB, er dette noe PSPGo støtter, eller er det Pro Duo? eller Micro? det er jo et hav av forskjellige standarder. Så kunne noen gitt meg et enkelt svar på hva det er jeg skal ha og hva den største kapasiteten på den standarden er? *Forvirra* Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg satt her og funderte på hva PSPGo støtter av minnekort? Jeg ser det skal komme noe som heter Memory Stick XC på 2TB, er dette noe PSPGo støtter, eller er det Pro Duo? eller Micro? det er jo et hav av forskjellige standarder. Så kunne noen gitt meg et enkelt svar på hva det er jeg skal ha og hva den største kapasiteten på den standarden er? *Forvirra* Memory stick micro er det vel som passer i PSP Go Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Memory stick micro er det vel som passer i PSP Go Oh..jeg har bare sånne duo kort, da må jeg skaffe meg nytt. http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_Stick#Memory_Stick_Micro_.28M2.29 Ifølge denne står det at det finnes 32GB versjoner... men ved et kjapt søk på norske butikker fant jeg ikke 32 men 16...er 32 noe som kommer senere? Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er nok bare det at Micro støtter 32GB. Det kommer nok snart regner jeg med! Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Er nok bare det at Micro støtter 32GB. Det kommer nok snart regner jeg med! Takker for svaret. Jeg har plenty plass igjen på PSPGO'en så jeg venter nok til 32gb kortene lanseres da før jeg går til innkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå