Gå til innhold

Julekalender 2009 - luke 24 (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA IV: The Lost and Damned teller ikke som et spill, eller? Det er jo bare en utvidelse? Tør ikke svare på denne før jeg er 100% sikker på at det er rett. Skal hvertfall vite at jeg har gjort alt jeg kan for å få denne!

Det hadde blitt en syk overraskelse i en jul som ellers ser ut til å bli ganske kjedelig i år. :)

Det ville vært merkelig om den gjorde det.:) Hehe, jeg ble faktisk usikker på hva jeg svarte da jeg sendte inn. Håper jeg klikket rett.:b:

Lenke til kommentar

GTA IV: The Lost and Damned teller ikke som et spill, eller? Det er jo bare en utvidelse? Tør ikke svare på denne før jeg er 100% sikker på at det er rett. Skal hvertfall vite at jeg har gjort alt jeg kan for å få denne!

Det hadde blitt en syk overraskelse i en jul som ellers ser ut til å bli ganske kjedelig i år. :)

Det ville vært merkelig om den gjorde det.:) Hehe, jeg ble faktisk usikker på hva jeg svarte da jeg sendte inn. Håper jeg klikket rett.:b:

Når du svarer på spørsmål 2 så bør du igrunnen skjønne svaret til spørsmål 1

Lenke til kommentar

Sense some ambiguity, I do... Da de ble anmeldt, er det dagen anmeldelsen ble publisert, eller "rundt de tider" anmeldelsen ble publisert? (Pluss/minus en dag)

Regner med vi får fasiten en eller annen gang i etterkant?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...