Toman18 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Såpass mangen 9/10 her inne, kom ikke som en bombe akkurat, men jeg lar andre vinne denne pakken siden jeg har Elite fra før.... Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Eller bare å sjekke artikkelarkivet (Evt. Handleguiden, som faktisk er lettere å slå opp slikt i) Flott at du forteller det til alle da nå minska du sjansen min ganske bra Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 GTA IV: The Lost and Damned teller ikke som et spill, eller? Det er jo bare en utvidelse? Tør ikke svare på denne før jeg er 100% sikker på at det er rett. Skal hvertfall vite at jeg har gjort alt jeg kan for å få denne! Det hadde blitt en syk overraskelse i en jul som ellers ser ut til å bli ganske kjedelig i år. Det ville vært merkelig om den gjorde det. Hehe, jeg ble faktisk usikker på hva jeg svarte da jeg sendte inn. Håper jeg klikket rett.:b: Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 GTA IV: The Lost and Damned teller ikke som et spill, eller? Det er jo bare en utvidelse? Tør ikke svare på denne før jeg er 100% sikker på at det er rett. Skal hvertfall vite at jeg har gjort alt jeg kan for å få denne! Det hadde blitt en syk overraskelse i en jul som ellers ser ut til å bli ganske kjedelig i år. Det ville vært merkelig om den gjorde det. Hehe, jeg ble faktisk usikker på hva jeg svarte da jeg sendte inn. Håper jeg klikket rett.:b: Når du svarer på spørsmål 2 så bør du igrunnen skjønne svaret til spørsmål 1 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Sense some ambiguity, I do... Da de ble anmeldt, er det dagen anmeldelsen ble publisert, eller "rundt de tider" anmeldelsen ble publisert? (Pluss/minus en dag) Regner med vi får fasiten en eller annen gang i etterkant? Endret 24. desember 2009 av MiSP Lenke til kommentar
Citus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Huff, kan vedde tven min på at jeg ikke vinner Grr! Anyway håper noen vinner og trenger den ^^ God jul folx! Lenke til kommentar
Umaril Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hmm... har litt lyst på denne. Har PS3 i fra før og står med den som den beste konsollen atm. Men før dere døper meg som en no-good fanboy, vil jeg bare si at Xbox er en bra konsoll med gode spill, selv om PS3 er bedre x] Lenke til kommentar
abery Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har ingen konsoller eg, hadde vært kjekt med en=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå