TST Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Årets siste luke er klar. Endelig er det jul! Les hele saken Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Siden jeg allerde har xbox elite skal jeg la sjansen gå til noen andre Utrolig flotte premier dere har gitt ut i år! Har toppet alle andre julekalendere uten tvil! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ååååh, jeg vil ha den boksen! Spillene får gis bort som romjulsgaver, men den konsollen skal bli min! Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette bler jo ren gjetting :S for bare svare noe , vinner det ikke uansett <.< Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har elite så lar sjansen gå til noen andre. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har elite så lar sjansen gå til noen andre. Dette er den eneste grunnen til at jeg ikke skal vinne luke 23. Sååå. Gamer... Gårsdagens eller denne. Your choice! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 GTA IV: The Lost and Damned teller ikke som et spill, eller? Det er jo bare en utvidelse? Tør ikke svare på denne før jeg er 100% sikker på at det er rett. Skal hvertfall vite at jeg har gjort alt jeg kan for å få denne! Det hadde blitt en syk overraskelse i en jul som ellers ser ut til å bli ganske kjedelig i år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg tenkte at om det har fått en anmeldelse så telles det som et spill. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Denne premien er helt syk, VIL HA. Morsomt med tricky spørsmål, tror jeg fikk de rett Endret 23. desember 2009 av frow Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da har jeg sendt inn og krysser fingrene og alt jeg har Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Denne hadde vært himla artig å vinne for den som kommer til å arve min gamle boks, skulle jeg vinne. Regner med at det er min tur nå, siden jeg har vunnet usedvanlig lite hittil. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vinner jeg denne vil jeg begynne å gråte. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sweet! Men husker ikke alle anmeldelsene osv så ble tipping Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gikk ut i fra at Fallout GOTY gikk under spill fra i år... Så er nok bare å sende boksen til meg, Gamer! Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Denne hadde vært himla artig å vinne for den som kommer til å arve min gamle boks, skulle jeg vinne. Regner med at det er min tur nå, siden jeg har vunnet usedvanlig lite hittil. Er ikke moderatore inhabile? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er ikke moderatore inhabile? Det hadde eliminert et par konkurrenter, men moderatorer er nok helt vanlige brukere som har fått tillit til å leke Gud på forumet når det trengs. Nå må jeg bare pønske ut hvordan jeg skal få internett på båten til Kiel på mandag for å sjekke om jeg vant PS3'en eller denne... Hint hint Gamer! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ah, så det var denne premien dere sparte til meg, altså. Joda, jeg takker og bukker, og god jul. Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har et bedre liv en å bla igjennom 7 sider med anmeldelser for å lete igjennom hvor mange spill som fikk karakter 9 av 10, så bare tipper, vinner ikke en dritt uansett så dere får ha en kjempe god jul og får håpe dere ikke sitter igjen med sokker fra gamle tante olga fra landet hehe. God Jul alle sammen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det finnes enklere mtoder. Ja, de medfører kanskje sending av eposter med velformulerte ord og setninger, samt kanskje noen pengeoverføringer til hemmelige kontoer i sveits, men det finnes ihvertfall snarveier. B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Eller bare å sjekke artikkelarkivet (Evt. Handleguiden, som faktisk er lettere å slå opp slikt i) Endret 24. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå