Sir3n Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Overskrift og tittel forklarer det meste Da begynner jeg; God Jul til alle på Innlegg.no Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul... vet ikke hva mer jeg skal skrive. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul alle sammen! Har hatt noen riktig fine månder i lag med dere alle. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Siden det kom julemusikk i denne tråden så får jeg følge opp med litt god irsk julestemning...fylliker som synger fantastiske sanger: Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Flyttes til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Shampoo, du kunne jo sagt God Jul mens du var igang Anyways, God Jul fra sørlandet! B) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Får vel gi etter for presset og ønske hele dette fantastiske forumet en riktig god jul! Selv om det kan bli litt klisjéfylt, men julen er da en tid for klisjeer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vet ikke om det mulig å ønske noen god jul uten å vær litt klisje-aktig. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God Jul fra Trøndelag her da! ^^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg får vel også benytte anledningen til å ønske alle mine gode venner her på Innlegg.no en riktig god og gledelig jul og et utmerket nytt år. Og en spesiell lykkeønskning til alle de flittige personene bak Gamer.no og som daglig jobber for å gjøre dette forumet best mulig for oss alle. Takk for et virkelig flott år her på Innlegg.no. Hjertelig hilsen, Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gledelig jul fra Amerika! Her er det stemning uten like, og min morsomste gave må være å ha vært å havne på en av skjermene på Times Square sammen med familien min. Ønsker dere alle det beste! (klokken er forøvrig halv syv, lille julaften, her ^^,) Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gledelig jul fra Amerika! Her er det stemning uten like, og min morsomste gave må være å ha vært å havne på en av skjermene på Times Square sammen med familien min. Ønsker dere alle det beste! (klokken er forøvrig halv syv, lille julaften, her ^^,) Heldige f...elespiller.. Store drømmen er å stå foran Rockerfeller og beundre juletreet Nettopp sett Hjemme Alene 2 også så nå misunner jeg deg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul alle mine venner og meddebbatanter her på forumet! Nyt feriedagene med familie og venner, slapp av med en pust i bakken og unn deg de gode stundene julen byr på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Var faktisk på Rockefeller tidligere i dag. Stikker kanskje ned senere og tar noen flere bilder. Men, for deg, Steve Vice, så laster jeg opp dette bildet av min brors kjæreste, meg og min bror foran FN-bygningen. Det var awesome. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul mine forumfrender. Måtte det bli en koselig og innbringende jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå