mobilen.no Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Samsung Corby har spreke farger og stor touch-skjerm. En god mobil, selv om spesifikasjonene er tynne. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I Corbypakken vi selger er det ikke to gule deksler som følger med, men med forskjellige farger. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er litt uenig i trekkene som er i denne testen. En tilsvarende tastaturmobil til 1500kr uten abb. burde ikke bli trekt for å ikke ha wlan, 3g, eller et svakt kamera. Dette er en enkel ungdomstelefon for de som har lyst til å prøve touch, og samsung har lykkes akkurat med denne modellen. Hilsen en telefonselger. :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 jeg skjønner ikke hvor for du gir den terningkast 3. det er billig telefon, som er er veldig stilig. Og det er enda kulere at man kan skifte deksel på den, for jeg blir for lei av utsende på de gamle telefonen mine, så jeg skulle gjerne skifta deksel på mobilen jeg har nå! Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 jeg skjønner ikke hvor for du gir den terningkast 3. det er billig telefon, som er er veldig stilig. Og det er enda kulere at man kan skifte deksel på den, for jeg blir for lei av utsende på de gamle telefonen mine, så jeg skulle gjerne skifta deksel på mobilen jeg har nå! Det er jo bare batteridekslet bak du kan skifte. Det er jo fronten man ser på,eller? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg kjøpte mobilen selv, og er ganske fornøyd. Men at man ikke kan logge seg på trådløs nett trekker ned, for det er ikke lett å komunisere med venner når det koster meg en liten formue å gjøre det! Dekslet med sirklene på synes jeg også var litt styggt og jeg likte ikke at de ensfargede dekslene har sirkler risset inn! Er også håpløst at en bakgrunn består av tre bilder, og at man må gjennom en pc for å få fikkset ett bakgrunnsbilde. Burde vært som de dyrere modellene at en side var en bakgrunn! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg får den i morgen.. håper den er bra for jeg får ikke ny mobil på lengeeeeee etter det.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Synes det er litt merkelig at corby kom på 3 plass i testen deres i samarbeid med tv2 hjelper deg, og nokia 5800 kom på sisteplass når 5800 fikk terningkast 5 og corby fikk 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg