flashback Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Årets beste høytid står for døren, også for oss i Gamer.no. Les hele saken Tusen takk for innholdsrike og konstruktive artikler, det er alltid like gøy hver gang å gå inn på gamer.no for å lese dem. Definitivt Norges beste spillnettsted! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Merry Christmas to all and to all a good night. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Damn, dette er en sabla god spillside. Walk proud, gamer.no! Og god jul Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul til alle sammen! Selv herjer jeg statene for øyeblikket, men håper gamlelandet behandler dere pent. Tiåret og året har preget meg sterkt både i og utenfor spillsammenheng, så ser frem til artig lesing. Har begrenset nettilgang frem til 29-30, men da er det bare å ta igjen for tapt tid. God jul, Gamer og alle andre! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Gleder meg allerede til denne tiårskavalkaden! Ser for meg sterke titler. En nostalgisk lesning håper jeg det blir. Ser frem til fortsatt godt og innholdsrikt materiale fra dere på nyåret. God jul, og takk for i år! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 En riktig god jul og et godt nytt år til alle dere som jobber så hardt for å gjøre dette til Norges beste spillnettsted. Dette året har vært upåklagelig, så jeg ser virkelig frem til mange flere år med deres fantastiske artikler fremover. Ser også frem til den listen, men nåde dere om dere ikke velger rett. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Takk for ein flott spelnettstad som blir berre betre og betre med tida. Definitivt Noregs beste. Riktig god jul! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Keep up the good work. God jul! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! La oss håpe neste år gir oss alt vi ønsker fra spillverden, samt tid til å nyte i værtfall noen av disse. Med første barn i mars så spørs det vel om tiden strekker til Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul til alle på forumet og til redaksjonen, måtte dere få en fortreffelig fin jul:) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) God jul og godt nyttår til alle sammen! Ja, deg også. Nei, ikke du, han andre. Deg ja! God jul! Endret 24. desember 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! Snasent Gamer.no-aar! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Takk for alt arbeidet dere legger inn i dette fantastiske spillsamfunnet. Ha en god jul! Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg poster utrolig sjelden på forum generelt, men må hive meg på her for å støtte opp om det mange allerede har sagt. Dere i Gamer har all grunn i verden til å være stolte. Dere er og blir den beste gjengen med spilljournalister dette landet har å by på. Den nye siden, selv om den kanskje mangler funksjoner, er i mine øyne enda bedre enn den gamle da dere var en del av Tek nettverket. Og det klarte dere på et par dager.. Nei, tipper hatten min for dere og alle dere andre som så meg flyttet etter da Gamer skiftet "hjem." Måtte vintersolverven gi dere alle et gilde med nære og kjære verdig hedensk tid! God Jol, og godt Gamer-år folkens! Endret 24. desember 2009 av Daysleeper Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul. Dere fortjener noen dager med ferie etter dette svært innholdsrike og for deres del hektiske året som har gått. Gleder meg til kåringene som kommer, og til det kommende året som medlem av Norges beste spillsamfunn. God jul alle sammen. Dette er forøvrig min første forumpost med min nye iPhone 3gs. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul Gamer.no og alle medlemmer Lenke til kommentar
mESA Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul alle på gamer.no! Gleder meg til artikkelen til nyåret, bli spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå