serialkil Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Lurte på om noen hadde en anelse hva det kan være hvis maskinen henger seg når jeg prøver ett spill. Uansett hvilket spill det er jeg går inn i så henger den seg etter noen sekunder i spillet. Operativ systemet virket helt greit. Maskinen er satt sammen av Soyo Dragon Plus HK, Athlon XP 1800, Geforce 3 Deluxe Ti200, 100gb western digital og PLextor 24xbrenner. Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Regner du ikke har installert drivere for chipsettet. Installer siste versjon av Via 4in1 driverne og saken skulle være løst :smile: Lenke til kommentar
serialkil Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Har prøvd allerede, men funker ikke Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 har du prøvd å bytte skjermkort... installere siste drivere osv.. Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 DirectX kanskje...? Har du prøvd med spill som ikke bruker DirectX...? Lenke til kommentar
serialkil Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 tror kanskje det er 3dnow biten på prosessoren som er litt fucked, så må sende den tilbake. Den henger seg når jeg kjører 3dbenchmark2001 også. Så regner med det Lenke til kommentar
frans Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 http://www.templintech.com/templinweb/arti...icles/TIPS.HTML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå