TST Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fantastisk premie, det bør virkelig sies! Jeg har selvfølgelig deltatt og gleder meg virkelig til å se den resterende premien som venter i morgen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Håper virkelig jeg vinner denne Har drømt om å få skaffet meg en PS3 for en god stund nå, så håper jeg er heldig denne gangen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Oioi dette gjør meg virkelig spent på hva som skal toppe dette i morgen. Krysser fingrene for denne konkuransen også da. Det må jo virke en eller annen gang. Edit :krysser fingrene for Snurre også. Han fortjener den. Endret 22. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Og jeg krysser fingra for deg Ridder Gunn, selv om det betyr at det vil ta lengre tid for romanen din å bli ferdig Lenke til kommentar
frowen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg vil haaaaaaaa. Awesome! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Og jeg krysser fingra for deg Ridder Gunn, selv om det betyr at det vil ta lengre tid for romanen din å bli ferdig Uffda det tenkte jeg jo ikke på. Burde kanskje ikke deltatt, nå kan det jo hende jeg vinner. ^_^ Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 flott premie, da jeg har 360'en og Wii'en fra før Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hmm, hvis jeg krysser fingrene for at alle personene her på forumet vinner, så vil forhåpentligvis alle krysse fingrene for at jeg vinner, og dermed har jeg en mye større sjanse for å stikke av med premien. Jeg er et geni! Lykke til folkens! Endret 22. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ah, de har spart den gildaste premien til...lille julaftan? Novel, sjølv om eg allereie har ein PS3, kunne eg godt tenke meg spela, og eg har ein trengande bror som sikkert ikkje ville hatt noko imot å hjelpe meg med eit eventuelt "ein PS3 for mykje"-problem. Kay Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jaja GZ til de som vinner dagens, tror ikke det blir meg med min flaks. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Må si jeg er imponert over variasjonen av premier og ikke minst verdiene de aller fleste har. Noen unike til og med. Hadde vært en perfekt innflytningsgave til meg selv Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hmm, jeg fant ut at 2 av svarsalternativene på SPM2 kan være rette, siden 2 av dem samarbeider med Sony.... Blir litt gjetting da... Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hmm, jeg fant ut at 2 av svarsalternativene på SPM2 kan være rette, siden 2 av dem samarbeider med Sony.... Blir litt gjetting da... haha, da håper jeg at jeg rettet rett i såfall, for dette var en fet(lr kanskje ikke siden det er den slanke versjonen) premie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg gikk etter den som står som distributør, så da får jeg virkelig håpe det er det de har ment her. Lenke til kommentar
Frobin1 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Meget fet premie i dag ja blir vanskelig å toppe denne i morgen vil jeg tro ! får håpe man endelig er så heldig at man vinner noe ^^ Lenke til kommentar
TheArmageddon Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har 360, men kunne tenke meg en PS3 også Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror nok de aller fleste kunne tenke seg å vinne denne og er litt overasket over att ikke denne kom som luke nr 24 så det blir spennende å se hva de har som hovedpremien for den største premien er på julaften Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Dette vil eg ha <3 , håper eg har svart rett nå :F vil vinne denne <3 ^^ har ikke Ps3/xbox360/wii , har ikke hatt lyst og skafft det siden det har gått mest på Pc her hos meg , håper eg vinner denne da ønsker meg fælt denne Endret 23. desember 2009 av Stekepanna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå