V. Haugen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fra neste år kan du kjøpe varer og tjenester som koster mindre enn 300 kroner med mobilen. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det her er jo gammelt nytt. Husker i 2001 så hadde vi hos Telenor "Mobilhandel" som du bl.a. kunne kjøpe en flaske brus på automat. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor blir det av privatlivet når slikt blir standard? Tar til takke med kontanter og småpenger så lenge jeg kan. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Bardufoss 2001-2002.. der kunne vi kjøpe cola med sms på automaten.. Norge var vel strengt tatt tidlig ute, men så fant man vel ut at det ikke var det mest praktiske.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hva skjer viss brus automaten er tom for brus da som man opplever ofte i norge? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva består endringene i lovverket av? Hvis det har vært mulig å kjøpe brus på automat med SMS helt tilbake til 2001 så er vel ikke dette noe nytt? Det største hinderet for utbredelse av SMS-løsninger har vært at operatørene har forskynt seg grovt av betaling med SMS. Colaen må koste nærmere 20,- når operatørene skal putte like mye i egen lomme som de betaler tilbake til utsalgssted. Dette er på rett vei, men kostnaden med SMS-betaling ligger fortsatt skyhøyt over f.eks. VISA-transaksjoner. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 hva skjer viss brus automaten er tom for brus da som man opplever ofte i norge? Man står regel ved brusautomaten når man bestiller. Da ser man om automaten er tom for brusen man vil ha. Værre er det ikke! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg vil nok fortsatt kjøpe pølse med brød/ lompe og ketchup og sennep, og ikke med SMS. Noen ganger kan nok smaken av en SMS være litt for besk til at den passer til pølse tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg