FemmeFatale_ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 I dag morgen lastet jeg ned det første kapittelet i den nye Monkey Island serien til Wii, og i begynnelsen så alt ut til å gå bra, men etter jeg kom meg på Flotsam island, begynte det å lagge veldig! Det virker som hver gang jeg kommer til et nytt hus, eller går til en annen del av byen, så blir det en liten lag-spike? Jeg fatter ikke hvorfor, har aldri opplevd at et konsollspill lagger når det ikke er online, og særlig ikke når det ikke engang er på en disc. Hadde det vært på disc ville det sikkert bare vært å vaske den, men nå aner jeg ikke. Anyone? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Spillet er bare sånn. Er ikke SÅ ille da. Lenke til kommentar
FemmeFatale_ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Det er etter min mening ekstremt plagsomt. Kommer ikke til å kjøpe resten av serien på Wii for å si det sånn. Elendig av Telltale. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er etter min mening ekstremt plagsomt. Kommer ikke til å kjøpe resten av serien på Wii for å si det sånn. Elendig av Telltale. Nei, elendig av Nintendo fordi de ikke legger inn HDD. Derfor har Telltale måttet komprimere filen så grådig at det altså lagger. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nei, elendig av Nintendo fordi de ikke legger inn HDD. Derfor har Telltale måttet komprimere filen så grådig at det altså lagger. Sant det her. Er synd at Wii hindrer en i å nyte et så bra spill fullt ut. Lenke til kommentar
FemmeFatale_ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Spillet var fantastisk, men laggen ødela alt! Sendte de en mail, får se hva som skjer. Ikke at jeg håper på noe. Tror jeg kjøper resten av kapitlene på PC etter jeg har kjøpt ny. Lenke til kommentar
FemmeFatale_ Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Sendte Telltale en mail og fortalte de om problemet, og svaret jeg fikk var dette: Hi Markus, Our team has worked hard to iron out the performance issues experienced by some folks in the WiiWare version, so the subsequent chapters should play a lot more smoothly than the first one. David E Telltale Team Er dette bare vås? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg kommer toil å kjøpe alle på Wii, så jeg kan si ifra. Lenke til kommentar
FemmeFatale_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg kommer toil å kjøpe alle på Wii, så jeg kan si ifra. Det hadde vært konge om du kunne gjort ja! Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå