Gå til innhold

Ny tlf hos EXPERT. Vurderer HTC HD2.


spezzy93

Anbefalte innlegg

Hei, min gamle tlf gikk istykker så mange ganger at jeg fikk heva kjøpet (SE G900) så nå sitter jeg med ca 4k til rådighet. Jeg er ute etter ny toutch tlf og har sett litt på følgende : HTC Hero, HTC HD2, Omina HD, Nokia N900.

 

Hvilken ville dere gått for og hvorfor ?

Endret av spezzy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, min gamle tlf gikk istykker så mange ganger at jeg fikk heva kjøpet (SE G900) så nå sitter jeg med ca 4k til rådighet. Jeg er ute etter ny toutch tlf og har sett litt på følgende : HTC Hero, HTC HD2, Omina HD, Nokia N900.

 

Hvilken ville dere gått for og hvorfor ?

HTC Hero uten tvil. Android OS bl.a. WM 6.5 er ikke bra nok. N900 har et helt nytt OS og støtter ikke Java.

Lenke til kommentar

Kunne jo og sagt litt hva du vil bruke den til. Ville nok og anbefalt HTC Hero vist du skulle brukt den til media bruk.

 

Hvorfor HTC Hero og ikke HD2 til mediabruk? HD2 har større og bedre skjerm.

 

Hva mener du (Jofa) med at WM 6,5 ikke er bra nok. Har du ikke en konkret grunn? Og når det gjelder HD2 så skal du ikke komme med den klassiske "små og vanskelige menyer". HTC Sense er lagt så dypt inn i WM på HD2 så man nesten ikke merker WM-menyer til vanlig bruk. Og hvis man må bruke WM-menyer, så er skjermen så stor at det ikke er vanskelig å treffe med fingrene likevel. Veldig rask er den også.

Endret av Program
Lenke til kommentar

Kunne jo og sagt litt hva du vil bruke den til. Ville nok og anbefalt HTC Hero vist du skulle brukt den til media bruk.

 

Hvorfor HTC Hero og ikke HD2 til mediabruk? HD2 har større og bedre skjerm.

 

Hva mener du (Jofa) med at WM 6,5 ikke er bra nok. Har du ikke en konkret grunn? Og når det gjelder HD2 så skal du ikke komme med den klassiske "små og vanskelige menyer". HTC Sense er lagt så dypt inn i WM på HD2 så man nesten ikke merker WM-menyer til vanlig bruk. Og hvis man må bruke WM-menyer, så er skjermen så stor at det ikke er vanskelig å treffe med fingrene likevel. Veldig rask er den også.

Vedkommende hadde 4k til rådighet. Man får ikke denne telefon til denne prisen uten abonnement. WM er et utdatert system. Å legge 6.5 versjon oppe på 6.1 versjon er helt borte i natta. Enklere å få oppdatering på Androide telefoner siden HTC utvikler dette selv sammen med Google. Programmer som blir utviklet idag blir laget for iPhone-og Android telefoner. HD 2 er stor og skal plasseres i en lomme og den blir for stor. Htc Hero kan du laste ned scandinaviske bokstaver. HD 2 er sikkert en veldig bra telefon på mange måter. Men hvorfor betale så mye ??

Lenke til kommentar

Først av alt, hvis du ikke har sett det så foreslår TS selv den telefonen.

 

Jeg spurte etter en konkret grunn til at du synes at WM er så dårlig. Men det klarer du visst ikke si? Klarer du ikke komme med en konkret grunn til at WM er så dårlig, så skjønner jeg ikke hvorfor du mener at det er så dårlig.

 

Det er mange programmer til WM. Forskjellen er at du må bruke Google i stede for en "appstore". Jeg regner uansett med at marketplace til WM kommer til å bli større etterhvert.

 

HD2 er abolutt ikke stor i forhold til skjermstørrelse. Den er litt større enn iPhone, og det meste er i bredden. Det er fordi skjermen er utnyttet helt ut i kantene.

 

Det du skriver er vel litt på tryne siden du ikke har noe å vise til? Hvor finner du at programmer som blir utviklet bare kommer til Android og iPhone? Hvorfor mener du at det er utdatert?

Lenke til kommentar

Først av alt, hvis du ikke har sett det så foreslår TS selv den telefonen.

 

Jeg spurte etter en konkret grunn til at du synes at WM er så dårlig. Men det klarer du visst ikke si? Klarer du ikke komme med en konkret grunn til at WM er så dårlig, så skjønner jeg ikke hvorfor du mener at det er så dårlig.

 

Det er mange programmer til WM. Forskjellen er at du må bruke Google i stede for en "appstore". Jeg regner uansett med at marketplace til WM kommer til å bli større etterhvert.

 

HD2 er abolutt ikke stor i forhold til skjermstørrelse. Den er litt større enn iPhone, og det meste er i bredden. Det er fordi skjermen er utnyttet helt ut i kantene.

 

Det du skriver er vel litt på tryne siden du ikke har noe å vise til? Hvor finner du at programmer som blir utviklet bare kommer til Android og iPhone? Hvorfor mener du at det er utdatert?

Følte du deg tråkket på beina nå? Jeg kan bare vise til testen av HTC Hero som blir skamrost her på mobilen.no

God Jul til deg også! :)

Lenke til kommentar

Tråkket på beina? Det eneeste du har å vise til er en test, mens det jeg har å vise til er at jeg har prøvd de i virkeligheten. Hvorfor trykker du ut av deg at WM er så utdatert og dårlig når du ikke vet noe om det?

 

God jul! :)

Jeg har hatt telefoner fra Qtek og Imate så jeg kjenner godt til WM telefoner. Jeg synes det gikk veldig tregt etterhvert som det kom nye oppdateringer. Disse var det WM 5 og WM6. Nå man legger noe oppe på noe annet, så er det nødt å skjære seg! Du mener ikke at Windows Vista er bra også ? Vil ønske deg en GOD JUL :) !

Endret av Jofa
Lenke til kommentar

Men i all verden. Det du sier er jo bare tull. For det første så er HD2 er en av de raskeste telefonene i den klassen du får tak i. For det andre er det WM 6.5. For det tredje så er HTC Sense UI lagt på, slik at man slipper mye av det som er "standard" WM-menyer.

 

Nei, jeg mener ikke at Vista er bra. Og uansett, hva hadde det med saken?

 

Det du sier er grunnløst. Det eneste du kommer med er at det gikk tregt på dine tdligere telefoner som hadde WM.

Endret av Program
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...