Joachim_F Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Et godt spill fortjener alle sjanser det kan få. Les hele saken Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Interessant anmeldelse. Fikk lyst på spillet Legger samtidig inn en request om anmeldelse av Armada 2526, som et annet litt mindre kjent rom-spill. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Høyr, høyr. Dette spelet fortjener all honnør og reklame det kan får. Mulig min overbegeistring for dette spelet grunnar i at eg knapt hadde høyrt om det før eg spelte det, og det tok me så fullstendig på senga, men det er uansett eit meget godt spel. Har prøvd å finne informasjon om ein eventuell treear i spelserien, men så langt har eg ikkje funne noko. Det er ganske mange ukjente perler der ute, og det er ei pluss i margen at Gamer prøver å gjere dei kjent. Gjerne meir av slik. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Liker dette spillet svært godt, men jeg hadde et problem med det: De to gangene jeg har spilt det endte jeg til slutt opp uten å ha flere oppdrag å gjøre, noe som gjorde det nærmest umulig for meg å bli mektigere før robotene tok over galaksen. Siden oppdrag ikke ble generert tilfeldig men var predefinerte og bare kunne gjøres en gang ble jeg sittende helt fast og ga til slutt opp. Jeg har forstått det sånn at Reboot hjelper på dette, men er det nok? Edit: Må påpeke at jeg tidlig valgte å ikke spille RTS-oppdragene da jeg ikke syntes de var særlig underholdende, så dette begrenset oppdragsmengden litt. Endret 22. desember 2009 av TiLT Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg spiller dette spillet innimellom og koser meg like mye hver gang. Kan anbefale det på det høyeste Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Liker dette spillet svært godt, men jeg hadde et problem med det: De to gangene jeg har spilt det endte jeg til slutt opp uten å ha flere oppdrag å gjøre, noe som gjorde det nærmest umulig for meg å bli mektigere før robotene tok over galaksen. Siden oppdrag ikke ble generert tilfeldig men var predefinerte og bare kunne gjøres en gang ble jeg sittende helt fast og ga til slutt opp. Jeg har forstått det sånn at Reboot hjelper på dette, men er det nok? Edit: Må påpeke at jeg tidlig valgte å ikke spille RTS-oppdragene da jeg ikke syntes de var særlig underholdende, så dette begrenset oppdragsmengden litt. Jeg har ikke opplevd dette problemet (og jeg har heller ikke for vane å spille mange RTS-oppdrag). Etter hvert som jeg har spilt en stund slutter jeg stort sett å ta oppdrag, og bruker i stedet tiden på krigen mot dominatorene. Det tjener jeg vanligvis gode mengder penger, utstyr og xp på. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dette falt ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har ikke opplevd dette problemet (og jeg har heller ikke for vane å spille mange RTS-oppdrag). Etter hvert som jeg har spilt en stund slutter jeg stort sett å ta oppdrag, og bruker i stedet tiden på krigen mot dominatorene. Det tjener jeg vanligvis gode mengder penger, utstyr og xp på. Vel, problemet til meg er at jeg ikke er sterk nok til å slåss mot dominatorene når jeg går tom for oppdrag. Hver gang jeg prøver blir jeg banket både gul og blå, også om jeg har med meg allierte styrker. Er ikke sikker på hva jeg gjør feil, men jeg har opplevd dette to ganger og har hørt om andre som har blitt utsatt for det samme. Det er ganske frustrerende. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Drar frem Star Control 2: The Ur-Quan Masters i jevne mellomrom, knallspill! Har lenge hatt Space Rangers 2 i tankene :)Men vil helst ha det på steam eller Impulse! Er det noen poeng å spille eneren? Hvordan er den i forhold til 2ern Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Husker vagt en artikkel om dette for noen måneder eller år tilbake. Vet ikke hvorfor jeg ikke gav det et forsøk da, for dette hørtes jo ganske kult ut. Skal se om jeg ikke finner fram noen kronestykker fra lommeboka og går til innkjøp. Takk for en interessant oppfrisker/påminnelse. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Veldig moro, men jækelig frustrerende til tider. Lenke til kommentar
Goldfish_InnleggNO Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Nå er det også mulig å bli smittet av mystiske virus, skanne ubebodde planeter (for å finne skatter og utstyr) og investere penger i forretningssentre rundt om i verdensrommet. Alle disse var med i SR2. Skulle gjerne visst hva som faktisk er nytt fra siste utgave. Jeg er stor fan av spillet, og vil gjerne vite om det er verdt å kjøpe det på nytt. Jeg ser det er noen forskjeller i skipsinventaret, som "Furnishing" øverst i bildet. Endret 2. januar 2010 av Goldfish Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Nå som dette er såpass billig på Steam, burde flere ta sjansen på dette. Det er fortsatt et knallspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå