Joachim_F Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 NASA følger den amerikanske hæren, og lanserer spill i januar. Les hele saken Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Booring.. spillet altså, ikke verdensrom og nasa i segselv Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Og i motsetning til Americas Army, så er det godt mulig dette blir mer realistisk og interessant, ikke bare vås om hvor tøft det er i US Army osv Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Haha, jeg gleder meg til å reparere månehus . Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skipern at det ikke ble noen måneboere da neida, må nok teste dette =D Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hmmm Får man lov til å si: "one smal step for mankind, One huge leap for mankind". Men om det er gratis så skal det i hvertfall testes. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hmmm Får man lov til å si: "one smal step for mankind, One huge leap for mankind". Men om det er gratis så skal det i hvertfall testes. Vell, du får vell si hva du ønsker, men skal man først si slikt i et NASA-spill bør man kanskje si det riktig? "That's one small step for man, one giant leap for mankind..." Nå betyr det du skrev og det jeg skrev nøyaktig det samme, men dette er tross alt NASA. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tenkte han skulle reparere den lekkasjen jeg, men neida. Gikk heller å så på at rødstripe jobbet og lekte med solcellepanelet i stedet. Fungerer tydeligvis å vandre rundt med en skiftnøkkel og se opptatt ut på månen også. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jaja nå sjekket jeg ikke opp nøyaktighetene innenfor sitat sitering. Tror jeg og skal bli astronaut om man bruker 4-5 år på og trene for så og springe rundt med skift nøkkel i rommet. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jaja nå sjekket jeg ikke opp nøyaktighetene innenfor sitat sitering. Tror jeg og skal bli astronaut om man bruker 4-5 år på og trene for så og springe rundt med skift nøkkel i rommet. Det morsomme er at Armstrong selv sa feil. Han sa som jeg skrev "-That's one small step for man, one giant leap for mankind..." Det han skulle si var "-That's one small step for [a] man, one giant leap for mankind..." Denne feilen gjorde faktisk meningen med det han sa identisk med ditt innlegg da "man" er det samme som "mankind" hvis man glemmer denne lille bosktaven. Det faktum at han brukte noe tid på å øve inn kommentaren og likevell klarte å si det feil indikerer vell at selv NASA-folk er vanlige mennesker, og dermed er det nok rom for en eller annen som kan se viktig ut med en skiftnøkkel også. Min bror var forøvrig på et virkelig stort skipsverft (husker ikke hvilket det var), og en i ledelsen skrøt over størrelsen ved å fortelle at de hadde en tilsatt som hver dag i godt over sju år trillet rundt på en tralle med en bøtte og litt verktøy uten å gjøre noen verdens ting. Men det tok så lang tid mellom hver gang han passerte samme sted, at ingen tenkte over det. Lenke til kommentar
Lemna Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Min bror var forøvrig på et virkelig stort skipsverft (husker ikke hvilket det var), og en i ledelsen skrøt over størrelsen ved å fortelle at de hadde en tilsatt som hver dag i godt over sju år trillet rundt på en tralle med en bøtte og litt verktøy uten å gjøre noen verdens ting. Men det tok så lang tid mellom hver gang han passerte samme sted, at ingen tenkte over det. Vent... jeg prøver å forstå men får det ikke til Så han i ledelsen skrøt over størrelsen ved å fortelle at de hadde en tilsatt som gjorde ingenting? Hva var det de ikke tenkte over? Ja, jeg bryr meg om andres liv (ikke sarkasme.. er nysjerrig) Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 noen som vet når dette spillet faktisk kommer? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 http://astronautmmo.com/smf/index.php?PHPSESSID=4a72b9f9b166ad812914f3ff5169efc6&topic=6.0 - forum-admin sier 6. juli på Steam. Men hvilket år? Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://astronautmmo.com/smf/index.php?PHPSESSID=4a72b9f9b166ad812914f3ff5169efc6&topic=6.0 - forum-admin sier 6. juli på Steam. Men hvilket år? http://www.astronautmmo.com/dmf/ : i følge denne skal det komme sent 2010 (i år, altså ) får håpe det stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå