Gå til innhold

Dragon Age Origins. Ny runde, gammel character? Går det?

Anbefalte innlegg

Har nettop rundet Dragon Age Origins. Et fantastisk spill! Er det noen som vet om jeg kan starte en ny runde med min tidligere character slik man kunne i Baldurs Gate, og hvis ja, hvordan går jeg frem? Kom til level 22 (warrior), men det virker som jeg kan komme høyere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettop rundet Dragon Age Origins. Et fantastisk spill! Er det noen som vet om jeg kan starte en ny runde med min tidligere character slik man kunne i Baldurs Gate, og hvis ja, hvordan går jeg frem? Kom til level 22 (warrior), men det virker som jeg kan komme høyere.

Ikke egentlig. Det er garantert mods ute som tillater deg å forhåndsmodifisere karakteren din før du starter, så du kan vel bare lage den identisk eller kopiere statsene fra savegamen. Med så mange nye spells i starten så utspiller sikkert spillet seg veldig annerledes, tror ikke det er så dumt å prøve.

Lenke til kommentar

Ser ikke slik ut dessverre.

Akkurat det var litt kjipt med Dragon Age. Når karakterene endelig var kommet på nivået du ville ha dem - slik at man virkelig kune herje i kampene - var det slutt.

Hadde vært moro å kunne spille spillet på nytt med sine super-karakterer.

Lenke til kommentar

Takk for forslaget! Har prøvd å erstatte noen av filene, men det blir ikke slik jeg håper. Under "Character" ligger det en JPG-fil, en XML-fil og en PNG-fil, og i alle save-mappene ligger det en JPG-, en XML-, en DAS- og en MET-fil. Noen ide om hvem av disse som bør erstattes for å få igjennom min gamle character? Fortsatt god jul!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...