esp-kitt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har nettop rundet Dragon Age Origins. Et fantastisk spill! Er det noen som vet om jeg kan starte en ny runde med min tidligere character slik man kunne i Baldurs Gate, og hvis ja, hvordan går jeg frem? Kom til level 22 (warrior), men det virker som jeg kan komme høyere. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har nettop rundet Dragon Age Origins. Et fantastisk spill! Er det noen som vet om jeg kan starte en ny runde med min tidligere character slik man kunne i Baldurs Gate, og hvis ja, hvordan går jeg frem? Kom til level 22 (warrior), men det virker som jeg kan komme høyere. Ikke egentlig. Det er garantert mods ute som tillater deg å forhåndsmodifisere karakteren din før du starter, så du kan vel bare lage den identisk eller kopiere statsene fra savegamen. Med så mange nye spells i starten så utspiller sikkert spillet seg veldig annerledes, tror ikke det er så dumt å prøve. Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ser ikke slik ut dessverre. Akkurat det var litt kjipt med Dragon Age. Når karakterene endelig var kommet på nivået du ville ha dem - slik at man virkelig kune herje i kampene - var det slutt. Hadde vært moro å kunne spille spillet på nytt med sine super-karakterer. Lenke til kommentar
esp-kitt Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Takk for svar! Synd det ikke går, men skal se om jeg finner en mod som lar meg fikse noe likt det jeg hadde tenkt. God jul! Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Prøv deg frem med filene som er i Save mappene. I NWN 2 kunne du flytte karakterer filer til andre saver for å gjøre sånt. Lenke til kommentar
esp-kitt Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Takk for forslaget! Har prøvd å erstatte noen av filene, men det blir ikke slik jeg håper. Under "Character" ligger det en JPG-fil, en XML-fil og en PNG-fil, og i alle save-mappene ligger det en JPG-, en XML-, en DAS- og en MET-fil. Noen ide om hvem av disse som bør erstattes for å få igjennom min gamle character? Fortsatt god jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå