OHJohansen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Denne blu-ray-spilleren byr på en rekke tilleggsfunksjoner ? sammen med bra bilde- og lydkvalitet. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvordan er oppstarttiden? Det er etter min mening det STORE problemet med dagens blu-rayspillere. Lenke til kommentar
OHJohansen Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hvordan er oppstarttiden? Det er etter min mening det STORE problemet med dagens blu-rayspillere. Hei, beklager at jeg glemte å opplyse om dette i testen. BD390 er en av de raskeste spillerne vi har testet i år på oppstartstid. Fortsatt tar det en del sekunder, men går såpass raskt at det ikke er noe stort irritasjonsmoment. Endret 22. desember 2009 av Ole Henrik Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det følgte med HDMI kabel når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fikk denne spilleren i fra komplett igår (posten over natten) Er meget fornøyd, eneste minuset jeg sålangt er fjernkontrollen som er noe simpel. Spilleren er kjapp, har et stilig design og god bilde-/lydkvalitet Og kan meddele at manual følger med Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 "Etter våre erfaringer lønner det seg å legge på litt fra det biligste alternativet når du skal kjøpe en slik kabel" Hvorfor skriver dere slikt tull? Den billige HDMI-kabelen fra Biltema, er akkurat like god til overføring, som en dyr kabel! Det vet jo dere også... Lenke til kommentar
OHJohansen Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Det følgte med HDMI kabel når jeg kjøpte den. Takk for opplysningen. Testeksemplaret vi fikk tilsendt manglet da tilsynelatende både manual og HDMI. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Den jeg fikk fra komplett inneholdt ikke HDMI kabel, så det tror jeg bare er noe som følger med hos enkelte butikker Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 En annen hendig ting med denne, er at den oppdaterer seg med ny programvare via nettet. Omtrent slik som PS3. Lenke til kommentar
Gjest Anders Prytz Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvordan er oppstarttiden? Det er etter min mening det STORE problemet med dagens blu-rayspillere. Hei, beklager at jeg glemte å opplyse om dette i testen. BD390 er en av de raskeste spillerne vi har testet i år på oppstartstid. Fortsatt tar det en del sekunder, men går såpass raskt at det ikke er noe stort irritasjonsmoment. den bruker vel (forøvrig det samme som 370) 7 sekunder på å sende ut skuffen, og mellom 18 og 20 sekunder totalt før filmen starter:-) Genialt i forhold til andre spillere. Er vel bare Sharp som har vært i nærheten av de tidene tidligere. (Dog var det fra varmstart, en slags hvilemodus). Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er ingen kjenner, men min nyinvestering er perfekt il mitt bruk. Kjøpte den på netonnet, absolutt billgst! Hadde både HDMI og brukermanual på CD. Har LG LED skjerm som har bedre fjermkontroll som også kan brukes på spilleren. Hvordan er det med sonefrihet? Kan dette fikses? Er ofte i USA og bruker å kjøpe mye film der.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fikk min BD390 i går. Disse selges ut billig om dagen. Veldig godt fornøyd. Koblet den opp på et usikret wlan og fikk se naboens feriebilder - interesant feature. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg