Gå til innhold

Free For all med 14 spillere?

Free For All med flere spillere?  

20 stemmer

1. 1. Ja eller nei?

• Ja
      12
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

Pga. buggen der det blir en blanding av free for all og ground war på ranked privat match, endte jeg opp med 14 spillers free for all på Rust...

Jeg og flere venner syntes dette var ganske morsomt.

Jeg vet at ikke alle har prøvd dette, men dere som har prøvd det, hva synes dere?

Buggen blir jo fikset nå, men hvis flere en meg likte det, kanskje vi kan overtale IW til å lage en ny game-type?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt flere Free-for-All matcher på Rust med opptil 18 spillere i det siste, og jeg må jo bare si at det er noe av det morsomste jeg har gjort i dette spillet. Greit nok at det er spawnkilling og sjangsen for å tråkke på en randomgranat er veldig høy, men med større map tror jeg dette kunne vært en veldig underholdende gamemode. På større baner vil man være avhenig av flere spawnpoints naturligvis slik at man slipper spawnkilling i det evige.

På Rust unngår man evigheten enkelt nok fordi det er så mange spillere per kvadratmeter at man ikke vil leve lenge nok til å kunne campe særlig lenge før noen dreper deg. På de størrebanene kan noe lignende oppnås ved at det spres spawnpunkter utover hele mappet, og da vil jo også intensiteten i kampene ta av. Med fiender til alle kanter er man nødt til å alltid være på tå og man kan ikke ta seg tid til å sitte på samme sted for lenge, da det vil etter kort tid være alt for mange som kjenner til posisjonen din til at man skal overleve.

Men jeg er ikke Infinity Ward. Jeg bare sier at jeg synes det er moro og at jeg skulle ønske de iallefall kunne eksoerimentert med det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg hater det faktum at man kan få AC-130 og Chopper Gunner i Care Package. Når man skal få slike killstreak rewards, så skal det baseres på skills, ikke ren flaks. Skulle ønske at de hadde fjerna de fra Care Package, til og med Pave Low.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...