Gå til innhold

Oblivion/Morrowind: Modifikasjonspatruljen

Anbefalte innlegg

Det har i det siste kommet flere tråder hvor folk spør utelukkende om hjelp til enkelte modifikasjoner til Oblivion/Morrowind. Synes selv dette kan ta opp mye plass og bli litt vel mange tråder, så jeg tenkte vi kunne samle disse spørsmålene i denne tråden. Dersom du er uenig i dette må du gjerne si ifra, men synes at dette virket som en god løsning.

Det gjelder altså tekniske problemer, ikke spørsmål rundt utvikling av modifikasjoner.

Har prøvd å smelte sammen noen av trådene som har stilt spørsmål rundt dette, men det har oppstått enkelte komplikasjoner. Dere får svare på deres spørsmål i de respektive trådene, og ta videre spørsmål her.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei. Har installert modden "Mountain Tower" og prøver å finne ut hvordan i helsike jeg kommer meg dit.. På en side står det at, "Go to the Imperial City, the Arcane University district. Enter the Arch-Mage's tower lobby. When there, search for the chest labeled 'Incoming Mail' and you'll find a book and a key.

The book will teach you a spell that allows you to teleport yourself to the tower entrance, and the key will open the arcane gateway from the Pale Pass side."

Jeg er med i Mage Guild også, men inni tower lobby er det absolutt ingen kasser..

Hva gjør jeg feil? Kanskje modden ikke er aktivert men når jeg åpner "data files" er den huket av så...

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd modden, men har du sjekket 2. etasje? Arch-Mage's tower lobby. Har en følelse at det ikke er snakk om lobbyen i 1. etasje.

Åpne alt du ser, kan hende at det er en bug som har ødelagt navnet på den så det blir kalt "Chest" ellers "Locker". eller lignende.

Har sjekka alle etasjene, alle kasser osv..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Oww :(

Hvordan vet man hvilke som fungerer sammen, og finnes det en type "ultimate package" der ute som linker til en hel haug gode mods som passer sammen?

Det står gjerne om dei ikkje fungerer saman, i alle fall rundt store mods, ellers er kanskje Oblivion Mod Manager bra, har aldri fått det til å fungere hos meg, though.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Satt vel tilsammen 20 timer for å få en viss modpakke til å virke... 3 dager tilsammen med avinstallering og lesing opp og ned.. og tilslutt virka det..

Husker ikke helt navnet nå men det er en kombinasjon av MMM OOO og den der.. Francesco samt endel til. og for å få dette til å fungere sammen så ja var det litt arbeid...

Sinnsykt verdt tiden for min del ihvertfall

og her http://devnull.sweetdanger.net/convergence.html er linken

for å si det sånn spillet blir ikke bedre for min del enn dette=9

Lenke til kommentar

Fcom ja. Av en eller annen grunn ville ikke Fcom fungere for meg sammen med andre mods. Prøvde meg på det tre ganger før jeg gav opp. Av en eller annen grunn ville det bare ikke fungere. Mulig jeg skal installere et nytt sted, som jeg bare har fcom på og ingen andre.

Litt gøy at med qarl text. pack og increased LOD så lagger spillet mer enn Crysis på maks gjør ^^

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...