Gå til innhold

Konto hacka og får ikkje tilgang til wow forum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikkje kontakta dei over telefon, berre via mail der dei sa at kontoen min var hacka og dei prøvde å ordne det. Eg spurte ikkje om forum tilgangen då eg ikkje visste at den og var stengd på den tida :) Får vel vente til i morgon då telefonlinjene deira er opne igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skjedde noe lignende med meg, blizzard brukte ca 2 uker på å behandle mailen min.

Det morsomme med dette var at når jeg fikk acconten åpnet igen sto jeg på en mine med baggene mine fulle av ore og and diverse mining saker :whistle:

Etter noen dager fikk jeg mail av blizzard, mange mail med "items" som skulle bli returnert.

Og gjett hva jeg fikk? Mer ore og mining saker :D

fikk også en mail med 4000k gull, noe som jeg syntes var litt morsomt siden jeg bare hadde rundt 150 når jeg mistet accounten B)

Lenke til kommentar

Skjedde noe lignende med meg, blizzard brukte ca 2 uker på å behandle mailen min.

Det morsomme med dette var at når jeg fikk acconten åpnet igen sto jeg på en mine med baggene mine fulle av ore og and diverse mining saker :whistle:

Etter noen dager fikk jeg mail av blizzard, mange mail med "items" som skulle bli returnert.

Og gjett hva jeg fikk? Mer ore og mining saker :D

fikk også en mail med 4000k gull, noe som jeg syntes var litt morsomt siden jeg bare hadde rundt 150 når jeg mistet accounten B)

Noen er født med rompa fylt til randen med gullhår. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...