saladin waits for alice Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har mer enn nok kraftig maskin, men fps holder seg ikke i ro på 99, tenkte jeg burde det ta på vsync, men det går ikke i spillet, Prøvd å gjøre det gjennom ati CCC, men det hjalp ikke. hjelp? specs står i signatur: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Om du har 99fps så er jo det jævlig bra siden spillet er kodet av apekatter...30fps er vel det en burde holde seg over i et mmorpg spill. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 99fps er som han sa, meeeer en nokk så tror ikke du skal beskymre deg. også er det jo veldig få spill som holder seg helt stabilt på fps'en i og med at av og til skjer det forskjellige ting i spillet som krever mer. som sagt, tror du klarer deg veldig fint Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 99 FPS er mer enn nok. Faktisk så trenger vi ikke stort mer enn 30 bilder i sekundet for at vi skal oppfatte det vi ser som "levende" nok til å være troverdig. Eksempelvis har de to videoformatene PAL og NTSC 25 og 30 bilder i sekundet. Oppfører bildet seg hakkete eller rart med mer enn 30 FPS så vil jeg skylde på noe annet enn FPS. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 nja, jeg vet at vi kan ikke se mer enn 30 bilder i sekundet, men spill ytelse er annen ting 99 fps er mer enn bra nok, men det holder seg ikke ved den, den hopper mellom 60 og 99 av og til, det gjør at det "stopper" opp litt, og gir lagg. Lenke til kommentar
nobb Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 øyet klarer ikke å se mer enn 60fps uansett. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 ja, men det hjelper ikke at det hakket forekommer? fordi det blir screen tearing... Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 øyet klarer ikke å se mer enn 60fps uansett. Ikke helt korrekt. God lesning: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 den lenken der kommer til å bli nyttig i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå