Gå til innhold

Red Steel 2

FemmeFatale_

Anbefalte innlegg

Er enig med Mala og Ostesaks. Selv om 1-ern var rushet til tusen, med bugs og latterlig historie, var det faktisk noe meget kult med det. Var kanskje stemningen og musikken som gjorde det? Et av de få hjernedøde skyt-ned-alle-du-ser-spill som jeg har orket å spille rundt.

Skal nok skaffe meg Red Steel 2 en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å se at de jobber mye med dette spillet. Langt mer gjennomført enn originalen. Ikke så rart siden de har brukt over dobbelt så lang tid på dette i forhold til originalen. Stilarten er det som interesserer meg mest. Animasjonene også virker solide, bortsett fra enkelte bevegelser fiendene gjør.

Blir det første Wii-spillet på meg i år.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

IGN ga Red Steel 2 8.6. De ga det hele 9.5 på grafikken, og sier "passerbys may confuse it for a 360 or PS3 game". Synes selv det ser griselekkert ut, og flott at det ser ut til å bli det fantastiske spillet jeg trodde det skulle bli. Skal opp på gamestop på tordag for å hente det. Gleder meg veldig.

http://wii.ign.com/articles/107/1079106p2.html

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Jeg har spillt litt på det, og grafikken er NYDELIG. Tror jeg må si at det er det peneste spillet jeg har spillt på Wii. Og slåssingen fungerer flott, lærer nye triks hele tiden. Også befriende å kunne peke helt oppe i hjørnene på tv-skjermen uten å få "out of sync" som skjer uten M+. Kjenner det dog litt i armen etter litt spilling da du må svinge kraftig, gjerne helt bak ryggen og frem igjen flere ganger på rad. Men det går nå fint. Også lurt å ha god plass. Jeg slang et glass ned på gulvet da jeg svingte. Flaks det ikke knuste. Men foreløpig har jeg storkost meg med dette spillet, og gleder meg til å spille mer senere idag.

Lenke til kommentar

Begynner å lure på om det var så veldig smart av meg å spille på normal. Har allerde slitt kraftig mot en av bossene, og det ganske tidlig i spillet. Regner med bossene bare blir vanskeligere og vanskeligere jo lenger ut i spillet du kommer. Er ikke mulig å skru ned til easy i vanskelige partier heller så vidt jeg kan se. Jaja, får meg en skikkelig utfording ivertfall, og spillet er knakende artig uansett.

Lenke til kommentar

Klarer Wii-en de mest intense kampene? Jeg husker fra 1-ern at Wii-en lagget skikkelig når det var mange fiender på ett sted, som om den ikke taklet det. 1-ern har jeg ikke noe til overs for, men oppfølgeren virker som et mye, mye bedre spill.

Btw, følger det med Wii Motion +?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...