FemmeFatale_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg søkte forumet litt og fant ingen poster dedikert til alt om Red Steel 2. Uansett, jeg sitter her med ekstreme forventinger til det nye Red Steel 2, som skal komme i Q1 av '10 en gang. http://www.youtube.com/watch?v=5Wg6gh1fQAk Noen som gleder seg? Så det var en kar på spill.no forumet som jobbet innenfor Ubisoft, som sa det var ingenting å glede seg til. Håper helt klart han tar veldig feil. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg har trua har forhåndsbestilt det på gamestop.. kjøpte to spill til totalt 99 kroner. Regner med spillet ihvertfall er verdt de 100 kronene jeg ga B) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er vel en av de titlene eg ser mest frem til på Wii Håper kontrollene sitter som støpt ihvertfall. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Samme her. Prøvde aldri Red Steel pga middelmådige anmeldeser. Og utifra det jeg har sett på videoer virket det også veldig rushet. Nå har de hatt god tid på seg til å finpusse Red Steel 2 og bruke M+, så tror det blir meget bra. Elsker det visuelle også. Lenke til kommentar
FemmeFatale_ Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Bra det ikke bare jeg som har trua! Alt ser nesten litt for bra ut synes jeg. Bare kontrollen som kan gå galt føler jeg akkurat nå. Storyen virker jo relativt tynn, men hindret jo ikke Mario i å bli den mest kjente spillkarakteren noensinne! Er det satt noen dato for når det kommer ut enda? Vet bare at det kommer mellom Januar og Mars, så satser på Februar! Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Famitsu har avslørt den europeiske lanseringsdatoen, som er satt til 24. mars 2010. Blir ikke overrasket om denne forandres noe, men en grei pekepinn har vi i alle fall. Forøvrig ser jeg også frem til Red Steel 2, men har ennå ikke latt meg overbevise – noe som kanskje har mest å gjøre med at det første spillet var en gedigen skuffelse. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Veeldig likt sikte-system som Metroid Prime: Corruption! Bra spør du meg Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Gleder meg enormt til Red Steel 2. Vurderer sterkt å kjøpe eneren også. Føler spillet kanskje fikk en noe urettferdig mottakelse på grunn av urealistiske forventninger ved Wii'ens lansering. Men det finner jeg vel fort ut om jeg skulle gå til innkjøp av det. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ohh dæven viss det blir så nøyaktig som den filmen viser :D Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 satser på at det blir så lovende som 1'rn BURDE være ihvertfall. husker sterkt misnøyen over 1'rn dessverre x) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg og var misfornøyd med Red Steel 1, en av mine desidert dårligste spill jeg har spilt denne generasjonen. Dette bør 2eren rette opp på ellers så får de ikke mine penger Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 venter på reviews tenker jeg inntil videre skal det spilles no more heroes 2 1'rn DER var morsom så det sang etter Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Såg tøfft ut! MEN, Red Steel er navnet, skal de droppe blodet her også som i det første ? Endret 22. januar 2010 av Mala Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Som forgjengeren, blir nok Red Steel 2 en blodløs affære. Fra IGN.com: Vandenberghe's pre-answer to the question of why there is no blood in Red Steel 2 veers into that territory, though. He dismisses criticism that Ubi ditched the gore to get that Teen rating. He says the reason there are not blood sprays and disembowelments in Red Steel 2 is because he does not think an abundance of blood from severed limbs and whatnot is heroic. Konklusjonen vi kan trekke er altså at blod og helter i dette tilfellet ikke passer i samme spill. Sett mellom linjene, vil nok ikke Ubisoft risikere at spillet får høyere aldersgrense enn nødvendig. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Som forgjengeren, blir nok Red Steel 2 en blodløs affære. Fra IGN.com: Vandenberghe's pre-answer to the question of why there is no blood in Red Steel 2 veers into that territory, though. He dismisses criticism that Ubi ditched the gore to get that Teen rating. He says the reason there are not blood sprays and disembowelments in Red Steel 2 is because he does not think an abundance of blood from severed limbs and whatnot is heroic. Konklusjonen vi kan trekke er altså at blod og helter i dette tilfellet ikke passer i samme spill. Sett mellom linjene, vil nok ikke Ubisoft risikere at spillet får høyere aldersgrense enn nødvendig. I ett intervju med giantbomb sa de også at hvis det hadde vert gore så hadde folk vært mer fokusert på dette enn på gameplay osv og hadde bare kjøpt det pga gore :/ Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jupp, virker ikke som om de har én konsistent forklaring på dette. Jeg synes imidlertid ikke at spill i denne sjangeren trenger drukne oss i blod for å være underholdende, men som Mala poengterer, kan en undres over hvorfor serien egentlig heter Red Steel. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er faktisk en av de få som digga Red Steel 1. Jadda, dårlig grafikk og bugs i massevis. For ikke å snakke om den latterlige storyen og det enormt dårlige stemmeskuespillet. På en eller annen måte var det bare jævlig fett likevel som en slags streit Doom-aktig 3d-shooter. Hvis du vil ha hjernedød action i Doom/Painkiller/Serious Sam gata var 1'ern mer enn bra nok. Red steel 2 ser litt kjedelig ut egentlig, hi hi hi. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja altså, Red Steel kunne blitt så mye bedre hadde det fått ett halvt års tid ekstra på benken. Men eg må inrømmet at heftig sideways pistol skyting til rå pulserende japansk technorock var ganske tøfft Eg også er vel ein av de få som likte spillet greit. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 http://www.gamereactor.no/nyheter/119956/Ny+Red+Steel+2-video/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå