xfs Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hei. Den siste uka har vennen min mast om at vi skal spille sammen online på GTA IV (X360) og jeg har ikke gitt meg etter før igår.. Så jeg startet xboxen, og vennen min inviterte meg til et XBL Party, jeg godtokk og etter en stund kom det opp "Cant connect to party", og det samme skjedde med Private chat. Og jeg kan heller ikke spille med han, for det kommer "Could not connect" eller noe, selv om en annen spilte på samme server.. Det virker heller ikke hvis jeg inviterer eller hoster spillet.. EDIT: Okey, det virker så fort jeg logger på en annen bruker.. Så det betyr vel at jeg må ha kommet borti noe..? Endret 25. desember 2009 av Xfs Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Du eller han har sikkert strict NAT. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 eg har samme problem, men korleis får du endra på NAT settingane? eg har ein D-Link ruter, og alle vidioer på youtube har linksys! Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 http://www.portforward.com/ Har gode guider for de fleste routerene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå