Gå til innhold

Hjelp søkes, gaming laptop til omtrent 7000

MANGNUSLOL

Anbefalte innlegg

Som emnetillelen forklarer trenger jeg hjelp til å grave fram en ''helt grei'' spill data.

Ettersom jeg ikke har allverden av ekspertise på dette område, henvender jeg meg til forumbrukerenes, deres, evige visdom.

Kravene er at det er en laptop og lander på rundt 7000 NOK, ønsker å spille CoD: Modern W. 2 uten å drukne i pikselgrøt eller djevlesk lagg.

på forhånd, takk ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Modern Warfare 2 på Lappiss til 7000 er litt på kanten....

Men det skal klare å kjøre spillet tilfredstillende om finner en Lappiss med godt skjermkort...

Etter jeg kjøpte meg en Gaming-Laptop har jeg konkludert med at noe som tilfredstiller utsagnet "GAMING-Laptop", ikke finnes...

Men du finner nok en som klarer å dra spillet tilfredstillende som sakt, det er ikke høye minimumskravene på Call of Duty MW2...

Tror det er noe slikt som : P4 3,2GHz, 1Gb ram, 6600GT skjermkort eller bedre, 12Gb Harddiskplass...

Lenke til kommentar

Takk for svar, rota litt rundt; hva med denne?:

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d113110&plid=113110

Acer Aspire 5738ZG

Acer Aspire 5738ZG har Utrolige spesifikasjoner i forhold til pris som gjør dette til den perfekte allroundmaskinen. Acer Aspire 5738ZG har en Kraftig, men batterivennlig Intel Core Duo T4300 prosessor, hele 640GB harddisk og 4GB lynrask DDR3 RAM, DVD-brenner, minnekortleser, Wireless, N trådløst nettverk, webkamera, 15,6" LED skjerm, numerisk tastatur, HDMI og Windows 7 Home Premium. Skjermkortet som Acer Aspire 5738ZG leveres med det nye og meget kraftige ATI Mobility Radeon 4650 med 1GB dedikert minne, og 5738ZG er faktisk en av de få med dette spreke skjermkortet!

Spesifikasjoner: :

#

CPU : Intel Pentium Dual-Core T4300

#

Skjerm : 15.6" LED CB

#

Minne : 4GB (2x2GB) DDR3 soDIMM, maks minne 4GB

#

Harddisk : 640 GB

#

Chip-set : Mobile Intel GL40 Express

#

Grafikk :ATI Radeon HD 4650 1GB

#

Optisk enhet : DVD Brenner - Super Multi Double Layer

#

Lydkort : High-definition audio support

#

Batteri : Lithium batteri (6 celler)

#

Eksterne porter : Port for ekstern skjerm (RGB), høretelefon og mikrofon, 3 USB 2.0 porter , HDMI, 0,3 Orbicam WEB KAMERA

#

Nettverkskort : Broadcom 10/100/1000 LAN kort og trådløst 802.11b/g/n /Draft-N WLAN,

#

Tastatur : Ergonomisk tastatur med 4 hurtigtaster for Acer e-Manager, launch manager internett og e-post

#

Vekt . 2.7 Kg

#

Programvare :Windows 7Home Premium, Antivirus Trial versjon (60 dager fri bruk)"Cyberlink PowerDVD, NTI CD Maker,Acer Notebook Manager, Adobe Acrobat Reader, On-line User Guide, Acer GridVista

#

Garanti 1 års garanti (ikke på batteri) Alt skal gå via Acer Support på tlt 80084880

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...