Imbakenneth Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 hallo. når jeg putter inn en cd i xboxen så starter den spillet automatisk. åssen får jeg skrudd det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Det er innstillinger for det på Console Settings, eller hva det heter, inne på "Start up". Resten er bare å lese seg frem til Endret 20. desember 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 takk skal du ha:D da får jeg se får andre gang Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Såvidt jeg vet er det ikke mulig å hindre Xboxen i å starte platen du setter inn hvis den allerede er på. Ved oppstart kan man velge i mellom dashbordet, plater i drevet og Media Center husker jeg rett. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det optimale (for meg personlig iallefall) er dashbordet. Da slipper man å måtte trykke på Xbox-knappen, og så Xbox-Dashbord hver gang man starter Xboxen mens det allerede er et spill inne i maskinen. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Man kan skru av auto-start på CD'r og auto-start CD ved start. Jeg selv må gå til dashboardet, ellers går jeg bananas om hver gang jeg starter boxen må jeg først loade spillet og SÅ loade over til dashboard, no wai hosê. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 jeg kommer til hovedsiden der man kan gjøre allt med xboxen. men når jeg skal ta inn en ny cd så starter boxen automatisk, så viss jeg har fått et nytt spill så kan jeg ikke laste det ned på hardisken får da må jeg gå ut av det i gjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du vurderte ikke å lese gjennom svarer du har fått da? Flere av dem sier at det er mulig å slå av auto-start gjennom innstillingene, noe jeg selv har gjort og trives godt med. Settings > Console > Startup > Dashboard Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror han mener følgende scenario: Xboxen er allerede på og han gjør noe, feks. å browse marketplace, streame en film eller spille et XBLA spill. Mens han gjør dette setter han en plate i drevet, enten det er en dvd-film, cd eller et spill. Slik jeg har forstått det går det ikke ann å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 cden booter ikke selv om han er på marketplace etc. hvis han gjør slik som lakus sa? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nettopp. Det er innstillinger for hva boksen skal gjøre når du setter inn en plate mens den er i gang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Javel? Trodde det bare var for oppstarten, jeg. Prøver nå, og forhåpentligvis har du rett! Edit: Neida, spillet startet det. Streamet en video og lukket igjen drevet. Det begynte å spinne, og før du vet ordet av det, BAM! Modern Warfare 2 begynte å laste. Innstillingene er satt til det du skrev over her, Lakus. Endret 21. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hos meg skjer det ingenting når jeg stapper inn et spill, samme hvor i menyene jeg måtte være. Obviously er det noen innstillinger hos deg som forhindrer det. 1. System Settings > Console Settings > Auto-Play > Disabled 2. System Settings > Console Settings > Startup and Shutdown > Startup > Xbox Dashboard Nå starter den ikke opp spillet du setter inn automatisk og den starter alltid opp til dashbordet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Auto-Play ser mer ut til å være tingen. Sjekker det også jeg! Edit: Der satt den. Det menyvalget har jeg ventet på. Endret 21. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Einride Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Venta på? Det har då vore der lenge Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 nå har jeg fått fiksa det takk at dere hjalp meg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Venta på? Det har då vore der lenge Ventet på i den forstand at jeg måtte finne det.. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Lærte no nytt idag da, Laland, mission accomplished. Endret 21. desember 2009 av Puro Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Achievement unlocked for Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå