FuJJi Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har litt lyst på mass effect 2 collectors edition, siden Dragon Age collectorsen var en pryd. Men jeg ser på cdon at den koster 800 kr! altså 300 kr mere en den vandlige versonen. Er det noen grunn til at nettop denne collectors editionen er så utrolig dyr? Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Inneholder ingenting ekstra i forhold til andre collector's editions skulle jeg tro. Ser mer ut som de har økt prisen med 300kr fordi de vet at de får solgt alle. Søkte på kelkoo og drog egne konklusjoner om det var det som var dealen ihvertfall. Fra 500 til 800. Selv om jeg liker collector's editions føler jeg det er urettferdig med alt dette greiene bioware tar med som ekstra våpen og armor i spillene sine. Føler jeg går glipp av noe fordi jeg ikkje føler for å bruke dobbelt så mye penger på spillet. EDIT: Nå ble jeg plutselig usikker på om jeg sammenlignet xbox og pc priser. Xbox ser ut til å toppe prisen med ihvertfall 1-200kr de fleste plasser. Endret 20. desember 2009 av Kattemat Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Xbox collectors edition koster 800kr på cdon Pc collectors edition koster 500kr. Har med innhold og gjøre selvfølgelig, foreksempel at det første eksemplaret av tegneserien om Liara er med. Men ja er usedvanlig dyrt, for en ting box ++ litt til. Men jeg har bestillt og betalt. Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Må si jeg rotet litt med meg selv her. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Syns sjelden det er verdt å kjøpe collector/limited edition. Det er stort sett bare noe man ikke får plass til i hylla, og det som blir inkludert er oftest bare trivielle ting som ikke forandrer spillet nevneverdig. Nye skins, et par ekstra våpen som på grunn av balanse i spill ikke er noe bedre enn de man får i spillet til å begynne med. Det jeg liker er dersom de inkluderer soundtrack. Da er jeg en happy camper, siden det av og til kan være vanskelig å få tak i utenom slike. Men 800 kr pleier vel å være bortimot en normal pris for slike. Vi husker vel alle den latterlige Halo 3 kattehjelmen. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Collectors edition er bare hyllepryd for meg. Skjeldent at det er med noe som helst jeg bruker til noe. Men de andre bioware collectors editionene har kostet 600 ca. denne er 800. Usedvandlig dyr Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tror den koster 650 på platekompaniet Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjøper nok collectors ... som downloadable version. Regner med at den kommer på steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå