Steve Vice Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) 3D Dot Game Heroes Utvikler: Silicon Studio Utgiver: From Software (Japan), Atlus (Nord-Amerika) Platform: PlayStation 3 Utgivelses datoer: November 5, 2009 (Japan), May 11, 2010 (Nord-Amerika) Sjanger: Retro/Action-adventure Spillmoduser: Single-player 3D Dot Game Heroes er som et kjærlighetsbrev til gamle retro-spill og spesielt Zelda og dens kloner. Spillet er allerede ute i Japan og kommer til USA i Mai 2010. Spillet har et veldig unikt utsende hvor de rett og slett har forsøkt å gjenskape sprites til 3D-modeller. Man kan bygge (ja bygge) sin egen karakter, mye likt hvordan man tegner en sprite. Spillet er forholdsvis importvennlig for de som ikke greier å vente til det kommer med 100% engelsk tekst i USA, men som man kan se utifra previewer av spillet så er det mye engelsk i spillet allerede. Det man ikke vil få med seg er dialogboblene, og man må lære seg hva som betyr ja og nei for å aktivere diverse ting. Jeg personlig kommer til å vente til spillet kommer ut i USA i Mai og bestille det da. Gamespot Preview Bilder Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Informasjon: Joystiq: From Software's 3D Dot Game Heroes does pixel art PS3-style Kotaku: PS3 Getting 2D Hero In 3D Game Youtube: 3D Dot Game Heroes 10 Minute Gameplay Video Gamespot: 3D Dot Game Heroes Hands-On Endret 20. desember 2009 av Steve Vice Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Her får man se litt av begynnelsen på spillet, i videoen får man også se hvordan man kan lage sin egen karakter helt som man selv måtte ønske, det er en av de tingene jeg gleder meg sykt til ved spillet. EDIT: hmm ser ikke ut som den last inn så legger til en link 3D Dot Game Heroes gameplay og character creation Endret 20. desember 2009 av Steve Vice Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har snust litt på dette spillet selv i det siste, og gleder meg utrolig mye. Får en veldig sterk Zelda/Final Fantasy følelse av å se videoene, og gleder meg til å designe min egen character! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Så fantasktisk simpelt ut med fantastisk gameplay og ser att det er Atlus som står for utgivelsen så da blir det vell slik som med Demon Souls att man må importere dette. Tenker jeg kjøper dette på videogameplus.ca Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Så fantasktisk simpelt ut med fantastisk gameplay og ser att det er Atlus som står for utgivelsen så da blir det vell slik som med Demon Souls att man må importere dette. Tenker jeg kjøper dette på videogameplus.ca Ja det blir nok det for meg også. Spillet har ingen dato i Europa så vidt jeg har fått med meg, det blir vel for smalt for "casual-europa". Endret 31. desember 2009 av Steve Vice Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Her kommer den europeiske Playstation Bloggen med en gladnyhet: http://blog.eu.playstation.com/2010/01/13/3d-dot-game-heroes-coming-to-europe/ Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Giantbomb har en ganske god quicklook nå http://www.giantbomb.com/quick-look-3d-dot-game-heroes/17-2391/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Vurderer dette enda, jeg må se til å roe meg ned spillkjøpene mine nå!!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Oi, dette så jo faktisk veldig artig ut. Aldri hørt om det før, men skal definitivt følge med videre på det. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Spillet fikk 8.0 av Gametrailers. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har forhåndsbestilt det. Virker som et koselig spill. Ikke så ille pris heller, 399,- hos cdon.com. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gleder meg til dette spillet, ønsker meg det til bursdagen min som er om noen strakser, men hvis jeg ikke får det blir det nok kjøpt. ^_^ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er det noen som har kjøpt dette og har lyst til å dele sine erfaringer, har lyst på det men er littegrann i tvil. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Blir kjøpt når det koster 18 pund Ser ut som et flott spill jeg kan kose meg med! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har spillt en times tid nå og gjort ferdig det første tempelet, og må si jeg liker det veldig godt. Det minner enormt om Zelda. Du åpner kister, får nøkler til å låse opp de låste dørene, finner et item i hvert av templene (regner med det siden jeg fikk et i det første) og møter en boss på slutten. Fant også et glass, akkuart som i Zelda. Det virker veldig bra og sjarmerende. Måtte le da jeg møtte på en kar som ga meg et par sko, for han sa det på akkurat samme måten som når du får noe nytt i Mega Man. 2 get equipped - with item 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå