OHJohansen Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Den svenske filmtjenestesiden Headweb lanserer sine tjenester i Norge. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Gi meg de samme mulighetene jeg har gjennom "Steam" hvor man kjøper et spill også er det ditt enkelt og greit. Gjennom Steam kan jeg laste ned spillet jeg har kjøpt uendelig mange ganger og DET er jeg villig til å betale for. Jeg er ikke villig til å betale for en tjeneste hvis jeg feks kun kan laste ned filmen jeg har kjøpt feks bare 3 ganger etc. På tide at filmbransjen våkner opp og gir oss "pirater" et bedre alternativ som vi er villige til å betale for, lav pris er også viktig. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hva med Voddler??? Det eksisterer jo allerede og jeg digger det!!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Streamer de opp til 1080p? Klarer ikke finne ut noe om dette noen plass, og støtter Headweb streaming av surround? Har min tvil på surround men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg