Gå til innhold

Gamer.no: Lage sak om juleavatarkonkurransen på forsiden av gamer.no

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er på slutten av året hvor vi i tradisjonens tro skal oppsummere året på forumet og ikke minst brukerne. I denne måneden har det hittil blitt laget to kåringer eller konkurranser.

Jeg har selv ansvaret for juleavatarkokurransen hvor brukerne kårer den brukeren som har den beste avataren. Dette er en prosess som har foregått fra 1 desember og vil fortsette til etter jul.

Jeg føler at det er mange som dessverre ikke får med seg at f.eks denne kåringen er i gang, og jeg ønsker at det kunne vært mulig å informere mer om denne konkurransen. TSP har vært så hyggelig å laget en kunngjøring om juleavatarkonkurransen, men jeg mener og tror vi ville fått med flere om det kom en sak på forsiden av gamer.no om dette.

Nominasjonen varer kun frem til i morgen kveld kl. 22, men jeg håper at det er mulig å lage en liten nyhet om dette slik at vi får flere bidrag. Diskusjon.no har også en lignende konkurranse arrangert av tsp og det ble lagt ut en nyhet om denne konkurransen på akam.no (?) noe jeg tror også ville vært fint for mer interesse rundt dette.

Jeg vet ikke hvordan det er med kåringen av årets bruker, men jeg regner med og tror at trådstarteren der også ville satt pris på å få en felles nyhet hvor dere informerer om at det drives konkurranse på forumet.

Håper på svar og gjerne en liten notis på forsiden fortest mulig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...