MindTooth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vil bare dele en lenke ifra ett intervju med Adrien Cho som jobber som produsent på Mass Effect 2. Kilde: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=230051 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Good to know. Mass Effect hadde en del tekniske problem, så jeg visste fra før at de hadde mye å gå på. Jeg gleder meg til å se hva de har fått til med ME2. Forhåpentligvis klarer Bioware å skvise enda mer ut av motoren når de skal utvikle ME3. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bioware lager knallspill, men syns aldri de har presset grensene til noen konsoller rent teknisk. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Bioware lager knallspill, men syns aldri de har presset grensene til noen konsoller rent teknisk. Mulig de har fokusert mer på gameplay Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Bioware lager knallspill, men syns aldri de har presset grensene til noen konsoller rent teknisk. Mulig de har fokusert mer på gameplay Akkurat, de satser mer på å få til det de vil gameplaymessig fremfor å konkurrere med de som skal tyne maskinene fult rent teknisk, så at Bioware sier at de ikke har skvist ut alt sier jo ikke så mye, handler mer om hva folk som Epic sier f.eks når det gjelder 360. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvorfor betyr Epic sine ord mer en BioWare sine? Tror de vet begge to godt hvordan lager spill Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hvorfor betyr Epic sine ord mer en BioWare sine? Tror de vet begge to godt hvordan lager spill Når det gjelder akkurat det å presse en konsoll rent teknisk så henger nok Epic litt høyere. Sa jeg ikke nettopp at Bioware lager bra spill? At de satser mer på å få til det de vil gameplay-messig? Eller fikk du bare med deg at det kom et eneste hint av negativ mening om Bioware? Fordi om de ikke er de som presser konsoller maks så betyr det ikke at de lager dårlige spill. Dessuten er det Epic som lagde spillmotoren Mass Effect 1 og 2 er bygd på Endret 19. desember 2009 av Steve Vice Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå driter jeg egentlig litt i om man "presser maskinen til det ytterste" - det er uansett snakk om relativt dårlige maskiner. Er litt irriterende at når de også lager pc versjoner skal pc versjonene lide av dårlig grafikk av den årsaken, men når kvaliteten på spillene er så høy som både epic og bioware normalt står for, spiller det ingen rolle for min del. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Selvfølgelig lager begge to flotte spill Men ville bare få frem at begge har god erfaring med spill, og hvem vet hva hver av dem kan få til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå