MindTooth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vil bare dele en lenke ifra ett intervju med Adrien Cho som jobber som produsent på Mass Effect 2. Kilde: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=230051 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Good to know. Mass Effect hadde en del tekniske problem, så jeg visste fra før at de hadde mye å gå på. Jeg gleder meg til å se hva de har fått til med ME2. Forhåpentligvis klarer Bioware å skvise enda mer ut av motoren når de skal utvikle ME3. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bioware lager knallspill, men syns aldri de har presset grensene til noen konsoller rent teknisk. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Bioware lager knallspill, men syns aldri de har presset grensene til noen konsoller rent teknisk. Mulig de har fokusert mer på gameplay Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Bioware lager knallspill, men syns aldri de har presset grensene til noen konsoller rent teknisk. Mulig de har fokusert mer på gameplay Akkurat, de satser mer på å få til det de vil gameplaymessig fremfor å konkurrere med de som skal tyne maskinene fult rent teknisk, så at Bioware sier at de ikke har skvist ut alt sier jo ikke så mye, handler mer om hva folk som Epic sier f.eks når det gjelder 360. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvorfor betyr Epic sine ord mer en BioWare sine? Tror de vet begge to godt hvordan lager spill Lenke til kommentar