arehsan Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg såg en musikkvideo i dag men fikk ikke med navnet på artisten, og tenkte kanskje det er noen her som kan hjelpe meg. Det var en mann som satt bak et bord med masse kubbelys og sang...lurer på om sangen het "pain". Er det noen som ved hjelp av denne beskjedne infoen kan hjelpe meg hadde det vært kjempeflott! Lenke til kommentar
RobertG Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er vel Audioslave du tenker på? En ganske rolig låt eller? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 RobertG: spørs hva du mener med rolig da.. men tror ikke det er audioslave. Prøver å finne "Slayer-Here Comes The Pain" Edit: Det var ikke Slayer heller.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 å!! jeg vet det... husker ikke navnet!! gammel mann ikke sant? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 torsteinen: JA, gammel mann med langt hår..og en baby ikke soulfly nei.. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 du teker ikke på peter tãrtgren (eller no' sånt) som fra bandet pain fra sverige. http://www.pain.cd/ Digger musikken hans. Hvis ikke det er han du mener så bør du allikevell sjekke ham ut. Han har forøvrig en video med en baby. Dyster techno metall. Lenke til kommentar
diss Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hva med Nine Inch Nails da? Trent Reznor i NIN er jo en mester på rolige og dystre låter, dessuten er det såpass populært at det sendes på tv.. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det var en mann som satt bak et bord med masse kubbelys og sang...lurer på om sangen het "pain". Det er pain fra sverige. Så ikke at du skrev kubbelys med en gang. han har med en video på alle cdene sine. Ufattelig fet musikk. Så de sist de var i oslo. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Sikker på at ikke sangen het "hurt", og artisten het Johnny Cash? Var det en gammel man som satt der og sang rolig? Hvis det var det var det nok Johnny cash. Hmm, er mulig at det ikke er det, fordi det er ikke stort med kubbelys der Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 beerlover som har peiling her ja.. Det var "Pain - End Of The Line". Muligens må jeg kjøpe en cd snart.. Takker for alle gode forslag! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Sikker på at ikke sangen het "hurt", og artisten het Johnny Cash? Var det en gammel man som satt der og sang rolig? Hvis det var det var det nok Johnny cash. Hmm, er mulig at det ikke er det, fordi det er ikke stort med kubbelys der uansett er det en finfin sang. Cash'eren er skrekkelig flink. Lenke til kommentar
diss Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 en liten ting... Cash som synger "hurt".. Det er en nine inch nails låt, og det er trent reznor som har skrevet den.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 en liten ting... Cash som synger "hurt".. Det er en nine inch nails låt, og det er trent reznor som har skrevet den.. alle vet jo det, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå