mobilen.no Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Nokia N97 er ikke så liten som navnet tilsier. Men så er det også en fullverdig businessmobil. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Nå må du slutte å gi gjennstander med dette elendige og foreldete OSet terningskast 5! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 bra test.foreldet os ha ha Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Nokia n97 mini fungerer fantastisk som en businessmobil. E-post, noe knotete, men når den først er oppe og går er det no swet. Startsiden med widgets er også noe knotete å sette opp slik man vil ha det, men fungerer også svært bra når all redigeringen er unnagjort. WiFi fungerer raskt og greit, GPS bruker noe lang tid til å koble seg mot satellittene men virker svært nøyaktig når den er oppe og kjører. Mitt største ankepunkt er den nye PC suite funksjonen med OVI suite. I Vista er det for kranglete å få systemet til å fungere. Den laster inn drivere, men ikke MTP drivere, hvilket gjør at telefonen ikke fungerer optimalt. Løsningen er å laste ned den alternative gode gamle PC suite. Den gjør faktisk jobben bedre med kalenderfunksjoner og alt fungerer som det skal. OVI suite ser ut til å være en dårlig beta-vare, noe som skuffer når man ikke opplyses om dette. Driverne er heller ikke godkjente av Microsoft. S60 versjon 5 er forøvrig bunn solid. Den er ikke så fancy som Android, men stabil og solid. Dette er ikke en underholdningstelefon, dog den har gode egenskaper for dette også, men en businesstelefon. At den ikke slår an hos unge videotittere, det forstår jeg, men så er vel heller ikke denne kjøpegruppen målet. En androidtelefon har ikke kontorfunksjonene eller pc suite-funksjonene som jeg trenger i min kontorhverdag med mange reiser utenlands. Derimot vil jeg totalt si at denne telefonen er glimrende til mitt bruk og den danker ut alternativene ved sin størrelse, gode tastatur, solide Symbian og meget gode synkroniseringsegenskaper. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg ble litt skuffet: Medfølgende håndfri døde etter 50 dager, øretelefonpluggen virker også å være skadet (slår den ene ørepluggen av og på på egen hånd). Når jeg ringer og telefonsvareren sier "tast 1 for dit 2 for dat" finner jeg ikke siffertastaturet på skjermen, må bruke begge hender for å vippe opp fulltastaturet og trykke på rød-pil og tall tastene. Jeg fikk ikke PC-Suite eller OVI til å virke riktig. Spesielt ikke når begge er installert på PCen. Det gikk bra med min tidligere Nokia telefon. MP3 filer som jeg klarer å overføre blir ikke spilt etter hverandre, hvert enkelt må startes separat. Stemmekontroll fant jeg ikke noe om i manualen. Tror man at ingen bruker den lenger? De som bruker det vet hvordan? Å bytte mellom programmer krever mange tastetrykk. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 kjøp ny orginal nokia touch pen i flere farger http://www.qxl.no/pris/mobil-tele/tilbehoer-til-mobiltelefoner/nokia/nokia-touch-pen-til-5800-n97-orginal-/v/an596022680/#bottomofheader Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Oh wow its really good to see this post.You have done good job by sharing this review with us.The N97 Mini is a much more pocket-friendly device than the others.Nokia replaced the plastic battery cover with a stainless steel one to give it a more sustainable look and feel. <a href="http://www.r4kaart.be">cheap nintendo dsi r4</a> Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 telefonen virker kjempebra. Har ikke prøvd den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg