Citus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Så jeg starta opp AC2 i dag, fikk det i posten par minutter siden, så starta jeg opp, også er det på norsk...hva i...! Kan noen si meg kordan man bytter til Engelsk text? istedet får norsk? Ok klarte det, men er det noe risiko hvis man har det i UK? kan man bli banna? Endret 18. desember 2009 av Citus Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er vel bare å endre locale i hovedmenyen på Xboxen til et engelskspråklig land. Jeg har selv spilt (nesten) gjennom hele spillet på norsk, og det funker overraskende bra. Eneste minuset er enkelte av gåtene du finner rundt omkring hvor det er åpenbart at noe falt ut under oversettelsen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tviler på at du blir banna, du gjør da ikke noe galt. Hvis du deriomot har modda konsol så kan du bli banna. Blir du banna for det, noe som er meget usansynnelig, så ring til microsoft å forklar situasjonen Tviler på at du blir banna, du gjør da ikke noe galt. Hvis du deriomot har modda konsol så kan du bli banna. Blir du banna for det, noe som er meget usansynnelig, så ring til microsoft å forklar situasjonen Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 har selv spilt det igjennom med norsk tekst, var strengt tatt ikke noe problem untatt det med gåtene, som Mr Foxhound sa, enkelte gåter som falt helt ut av oversettelsen, måtte ty til gamefaq på enkelte(når jeg leste gåten på engelsk var det jo som regel nobrainer) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 vilke gåter? har spilt igjennom heile spillet, men kan ikkje huske noen gåter. er einaste titlane på kapitlå eller overskriften til ver jobb. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 På forskjellige bygninger rundt i spillet er det symboler og tegn som man kan "se på" med Eagle Vision for å få opp et lite mini-game med noen gåter. Det var vel noe av det jeg synes var stiligst i hele spillet faktisk, da de var rimelig fantasifulle og spenende. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Sant Lakus det var utrolig fett God jul folx! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 åja dei gåtene hadde glemt dei, noen av dei var litt vrine ja, men klarte de til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå