Gå til innhold

Assassin's creed 2 hjelp! Ingen spoilere!

Citus

Anbefalte innlegg

Så jeg starta opp AC2 i dag, fikk det i posten par minutter siden, så starta jeg opp, også er det på norsk...hva i...! Kan noen si meg kordan man bytter til Engelsk text? istedet får norsk?

Ok klarte det, men er det noe risiko hvis man har det i UK? kan man bli banna?

Endret av Citus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at du blir banna, du gjør da ikke noe galt. Hvis du deriomot har modda konsol så kan du bli banna. Blir du banna for det, noe som er meget usansynnelig, så ring til microsoft å forklar situasjonen

Tviler på at du blir banna, du gjør da ikke noe galt. Hvis du deriomot har modda konsol så kan du bli banna. Blir du banna for det, noe som er meget usansynnelig, så ring til microsoft å forklar situasjonen

Lenke til kommentar

har selv spilt det igjennom med norsk tekst, var strengt tatt ikke noe problem untatt det med gåtene, som Mr Foxhound sa, enkelte gåter som falt helt ut av oversettelsen, måtte ty til gamefaq på enkelte(når jeg leste gåten på engelsk var det jo som regel nobrainer)

Lenke til kommentar

På forskjellige bygninger rundt i spillet er det symboler og tegn som man kan "se på" med Eagle Vision for å få opp et lite mini-game med noen gåter. Det var vel noe av det jeg synes var stiligst i hele spillet faktisk, da de var rimelig fantasifulle og spenende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...