Joachim_F Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Take-Two har fortalt når de planlegger å slippe Mafia 2. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kan jo ikke slippe et slikt spill om sommeren, kommer jo ikke til å komme meg ut av huset da Gleder meg uansett helt utrolig. Litt usikker på hvilket format jeg skal ha det på, men heller mest mot PC siden Mafia var så perfekt der. Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Mafia 2 er helt klart det spillet jeg gleder meg mest til i 2010! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Håper dette blir et meget bra spill, siden de nå får lengre tid på å finpusse det. Gleder meg ihvertfall masse til spillet Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Håper virkelig ikke de utsetter PC-utgivelsen av Mafia 2. 1'eren er et av de beste spillene noensinne, så jeg har stor tro på Mafia 2. Det skal nytes i beste kvalitet på PC'en! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Faen! Reiser til Afghanistan i starten av juni.. hadde gledet meg sykt til mafia 2, saa maa jeg vente enda noen ekstra mnd :/ Lenke til kommentar
Danny_InnleggNO Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mafia 1 er det spillet jeg har kost meg med mest av alle spill og runna gang på gang. Det var bra lengde på 1eren og utrolig kul historie. Har noen noe peiling på åssen 2eren blir? De fleste nye spill er runnet på maks 12-14 timer som er veldig lite igrunn. Å hvilken historie er det her? Holder man seg til en fast familie eller er det mer GTA at man surrer rundt fra person til person? Gleder meg noe sykt jeg og! Vil bare slippe å runne den den første dagen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Markert på kalenderen. Dette skal jeg definitivt ha. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Gleder meg som en unge. Tror dette kan bli årets spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå